Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:56:05 GMT

۵۸ از درصد از مردم شهرضا دو دُز واکسن دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۱۵۳

۵۸ از درصد از مردم شهرضا دو دُز واکسن دریافت کردند

حجت الله تنهایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرضا، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شهرضا همچنان نارنجی است، یک پیش بینی می‌شود که در شرف موج جدید هستیم اما هر شهری بسته به مدیریت هوشمند خود می‌تواند وضعیت را کنترل کند.

وی افزود: آمار بستری در بیمارستان حدود ۱۰ روز است که ثابت مانده و کاهشی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا با توجه به میانگین بستری بیمارستانی، بیان داشت: میانگین بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) تعداد ۵۵ نفر است که نسبت به هفته‌های گذشته قابل قبول است.

وی در ادامه گفت: میزان مراجعه به مرکز درمانی منتخب سرپایی روزانه تعداد ۵۵ نفر است و تست کرونای ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان در شهرضا مثبت می‌شود، بر این اساس همه مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

تنهایی عنوان کرد: چرخش ویروس به میزان زیادی در شهرستان گسترش پیدا کرده است که نگران کننده است.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرضا، اظهار داشت: پوشش واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال در نوبت اول ۱۰۷ هزار و ۳۱۰ نفر واکسینه شدند که یعنی ۷۶.۱۸ درصد جمعیت شهرضا و در نوبت دوم تعداد ۸۴ هزار و ۳۶۷ نفر یعنی ۵۸.۱۵ درصد در شهرضا دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

حدود ۷۳ درصد دانش آموزان شهرضایی واکسینه شدند

مدیر شبکه بهداشت شهرضا با توجه به واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال، افزود: دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۷۳.۲۸ درصد و در نوبت دوم ۴۰.۱ درصد واکسینه شده‌اند.

وی همچنین از تزریق دُز سوم واکسن به ۱۷۹ نفر در شهرضا خبر داد و گفت: افرادی که ۶ ماه از نوبت دوم تزریق واکسن گذشته باشد واجد شرایط دریافت دز سوم هستند.

تنهایی تصریح کرد: ضرورت دارد همه مردم در این شرایط برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان توصیه‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

کد خبر 5351321

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل گرگان سانحه تصادف بارش باران عکس استانها شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست

تین نیوز

جاده هونجان اسفرجان به شهرضا یکی از محورهای مواصلاتی مهم قطب گردشگری جنوب اصفهان به شمار می رود . اگر از شهرضا به سمت جنوب آن بروید، به ییلاق دیدنی هونجان می رسید. روستای هونجان یکی از توابع شهرستان شهرضا در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، یکی از جالب ترین ویژگی های روستای هونجان، آب وهوای آن است. هونجان از لحاظ داشتن پاک ترین آب وهوا توجه ستاره شناس ها را جلب کرد، تا جایی که آن ها به این روستا «آسمان پاک ایران» گفتند.

بیشتر بخوانید:

دسترسی اتوبان اصفهان شیراز به تخت جمشید؛ ماموریت ویژه استاندار کلید خورد

اسفرجان نیز روستایی تاریخی در مرز استان اصفهان و شیراز و از توابع شهرضا است که سالانه بویژه در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور می شود.

حال مردم این منطقه که میزبان گردشگران بسیاری از گوشه و کنار ایران هستند و سالانه شاهد تصادفات دلخراشی در محور ارتباطی هونجان، اسفرجان به شهرضا هستند در کارزاری که در پلتفرم مستقل جمع‌آوری امضا اعلام شده درخواست تعریض این جاده گردشگری را دارند.

در این کارزار خطاب به وزیر راه و شهرسازی، استاندار محترم استان اصفهان و نماینده محترم شهرستان شهرضا آمده است:

وزیر محترم راه و شهرسازی

جناب آقای مهندس مهرداد بذرپاش

نماینده محترم شهرستان شهرضا

جناب آقای دکتر حبیب قاسمی

استاندار محترم استان اصفهان

جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی

با سلام و احترام؛

باز هم جاده باز هم تصادف باز هم مرگ باز هم غم...

محور ارتباطی هونجان، اسفرجان به شهرضا، یکی از محورهای مواصلاتی مهم قطب گردشگری جنوب اصفهان است و علاوه بر این که تنها مسیر دسترسی عشایر قشقایی و مردم ساکن در روستاهای هونجان، اسفرجان به شهرضاست و در آینده نزدیک با ادامه جاده درحال احداث بین روستا های هونجان و گرموک اتصال این جاده به شهرستان سمیرم برقرار می شود و به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار چشم نواز، یکی از پر تردد ترین مسیر های ارتباطی بین شهرستان های سمیرم و شهرضا خواهد شد؛ کما اینکه درحال حاضر هم این جاده به دلیل تردد فراوان یکی از پر حادثه ترین جاده های مواصلاتی شهرضا محسوب می گردد. (آمار حوادث منجر به جرح و فوت در دوسال گذشته مبین این ادعاست.)

در ادامه عنوان شده: این جاده به علت عرض کم، پیچ های زیاد، آسفالت فرسوده و نداشتن شانه خاکی متناسب از یک طرف و تردد زیاد  سالانه جان افراد زیادی را گرفته یا معلول کرده و خانواده های بسیاری را داغدار و گرفتار می کند؛ اما علیرغم پیگیری های متعدد و در جریان قرار گرفتن مسئولان طی سال های گذشته، اقدام شایسته ای در این خصوص بعمل نیامده است.

اگر مثلث انسان، جاده و خودرو را در نظر بگیریم محور فوق یادآور خاطرات تلخ و غم بار برای کسانی است که عزیزانشان را در این محور از دست داده که کماکان تبعات اجتماعی و روانی آن پابرجاست.

در همین راستا از حضور آن مقام محترم درخواست می گردد با تدابیر عالمانه خود نسبت به این درخواست به حق مردم این منطقه توجه خاص مبذول فرمایید ودستور مساعدت به مسئولین ذی ربط صادر فرمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)