Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - موسسه مالی و اعتباری ملل ۳۵ساله شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل پیامی را به این مناسبت منتشر کرد:

“یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ”. محمد، ۷٫
“اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید، اگر خدا را (پیامبر و دین و کتاب او را) یارى نمایید، خدا هم شما را (در رسیدن به اهدافتان) یارى می‌کند و قدم‏‌هاى شما را استوار می‌دارد”.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حضور کلیه سروران، سهامداران و همکارانم در خانواده بزرگ ملل
سلام علیکم؛
فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) در هر سال تداعی کننده ایام و روزهایی است که با خود و خدای خود در حریم قدسی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) هم و عهد و قسم شدیم تا در این راه سخت قدم بگذاریم. راهی که روزگاری اندیشیدن به آن و نزدیک شدن به اهداف آن برای هر کسی غیر قابل باور بود اما امروزبه لطف پروردگار، عنایات خاصه حضرت حجت ابن الحسن العسکری ارواحنا فداه و تلاش همکاران عزیز و صمیمی در نقطه ای ایستاده ایم که درستی اهداف و اقداماتمان را نشان می دهد و همه این دستاوردها و موفقیت ها حاصل نمیشد جز با عنایت مسئولین محترم و گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران، تلاش همکاران و حمایت های شما سهامداران گرانقدر. امروز در آستانه ورود به ۳۵ سالگی تاسیس، موسسه به درختی تنومند، جوان و پویا تبدیل شده است که افتخار خدمتگذاری ملتی سلحشور و شهید پرور را پیدا کرده است. در سالهای گذشته سعی شد در مسیر قانون و عمل به دستور العمل های بانک مرکزی و با پشتوانه همکاران متعهد، ارائه خدمات به روز، سریع و دقیق نسبت به جلب رضایت هموطنان محترم گام برداریم و کلیه فعالیتهای موسسه را به صورت شفاف به سمع و نظر مردم عزیز و سهامداران محترم برسانیم. امروز در حالی سی و پنجمین سال روز تاسیس موسسه را جشن می گیریم که موسسه در چند سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمندمان در سراسر کشور و صبوری سهامداران محترم و حمایتهای هموطنان عزیز گام های بلند و موثری را در جهت تکامل موسسه برداشته است. اکنون در روز میلاد امام حسن عسکری (ع) ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک این عید ولادت به خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مسئولین معزز و همچنین تبریک سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه به همه همکاران گرانقدر، سهامداران ارجمند و همه ملت شریف ایران ، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت هایی که از سوی مقامات عالی کشور عزیزمان بویژه مقام عظمای ولایت به نظام بانکی داده شده است به سهم خودمان گام های موثرتری برداریم. سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام شریف ایران اسلامی، تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت سر بلند و عاقبت بخیری در همه شئون بدرقه راهمان باشد…آمین و السلام و الرحمه
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است