Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه بازدید میدانی عباسپور عضو و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی حکیمیه اظهارکرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی حکیمیه با طراحی صورت گرفته عملیات آماده سازی اجرای پروژه های زیربنایی طرح توسعه با سرمایه گذاری بالغ بر 110میلیارد ریال با حضور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و بزودی واگذاری اراضی صنعتی این فاز عملیاتی شهرک به متقاضیان شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 73 قرارداد در شهرک صنعتی حکیمیه با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد جذب 45 سرمایه گذار در طول یک سال و نیم گذشته صورت گرفته که نشان از استقبال سرمایه گذاران به این منطقه صنعتی و تقاضا محور بودن شهرک حکیمیه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین تصریح کرد: از ابتدای احداث شهرک تاکون 600 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و زیربنایی هزینه شده که عملیات احداث پست برق 63 کیلو ولت شهرک جهت تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 300 میلیارد  ریالی آغاز شده که تا پایان سال فاز اول این پروژه با  ظرفیت تامین 25 مگاوات برق تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

احداث پروژه مخزن ذخیره آب 250 متر مکعبی تا پایان آذرماه سال جاری از دیگر خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آن شهرک می باشد.

در پایان روح الله عباسپور نماینده مردم شریف بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ضمن بازدید میدانی از شهرک و پروژه های زیربنایی در حال اجرای شهرک صنعتی حکیمیه از تلاشها و زحمات مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مجموعه همکاران در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و اجرای طرح توسعه شهرک برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تقدیر کرد.

تاکنون دو سرمایه گذار خارجی در شهرک جذب شده اند. 

48 

کد خبر 1573000

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرک صنعتی حکیمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق

تصاویری کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات وعده صادق تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد، منتشر شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد