Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرآنلاین از قشم، ایمن‌سازی و تعریض مسیر ورودی روستا، آسفالت معابر، بازنگری طرح هادی جهت الحاق بخش‌های جدید، احداث موج‌شکن و ساماندهی اسکله صیادی و همچنین رفع مشکل آب آشامیدنی این روستا مهم‌ترین درخواست‌هایی بود که توسط اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای گوران مطرح شد.

سرپرست مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار دستور داد تا موضوع خرید و تأمین آب موردنیاز روستاها از آب‌شیرین‌کن‌های سطح جزیره با همکاری و همراهی سازمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دستور فتح الهی مقرر شد تا موضوع آسفالت معابر روستایی و ایمن‌سازی مسیر اصلی ورودی روستای گوران توسط معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم موردبررسی قرار گیرد.

ارائه پیشنهادات عملیاتی توسط شورای اسلامی و دهیاری روستای گوران جهت احداث اسکله صیادی شناور یا احداث موج‌شکن در محدوده این روستا موضوع دیگری بود که در این جلسه پیرامون آن صحبت شد.

48 

کد خبر 1573019

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد روستای گوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است