Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@16:57:21 GMT

آزمون به رکورد علی دایی حمله می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۴۷۹

سردار آزمون در صورت به ثمر رساندن گل در بازی سه شنبه شب ایران می‌تواند عنوان برترین گل زن تاریخ فوتبال کشورمان مقابل سوریه را به دست آورد.

خبرگزاری میزان _ خبر ورزشی نوشت: در مجموع ۲۹ بازی گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ملی پوشان کشورمان تاکنون ۴۷ بار دروازه تیم سوریه را باز کرده اند. در جمع بازیکنانی که موفق به گشودن دروازه سوریه شدند علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با ۴ گل زده مقابل این تیم در صدر جدول گلزنان ایران به سوریه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازیکن مهدی طارمی، سردار آزمون، جواد نکونام، آرش برهانی، علی کریمی و حمید علیدوستی هریک با ۳ گل زده پشت‌سر علی دایی قرار دارند.

با توجه به غیبت مهدی طارمی در دیدار پیش رو مقابل سوریه، سردار آزمون این بخت را دارد که با گلزنی مقابل این حریف ضمن بالا بردن تعداد گل‌های ملی خودش با ۴ گل زده به سوریه کنار علی دایی بایستد و یا با به ثمر رساندن ۲ گل، عنوان بهترین گلزن ایران به سوریه را به خود اختصاص بدهد.

در این جدول بازیکنانی همچون: علیرضا جهانبخش، غلامرضا رضایی، علیرضا واحدی نیکبخت و محمد نصرتی هر یک با دو گل و نفراتی مانند: کریم انصاری فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، اللهیار صیادمنش، کیانوش رحمتی، محسن خلیلی، فرهاد مجیدی، جلال کاملی‌مفرد، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی هاشمی‌نسب، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، حمید درخشان، علی‌اصغر مدیرروستا، کریم باوی، ناصر محمدخانی، علی پروین و اکبر کارگرجم هر کدام با یک گل زده دیگر گلزنان تاریخ فوتبال کشورمان مقابل سوریه را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: شاگردان اسکوچیچ از شکست پیروزی ساختند/ کامبک ایران مقابل لبنان در وقت‌های تلف شده

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: آزمون سردار آزمون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون سردار آزمون سردار آزمون علی دایی گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رُم به طور فزاینده‌ای متقاعد شده که قرارداد سردار آزمون را قطعی کند. گفته می‌شود جالوروسی از مهاجم ایرانی خود نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به خاطر نگرش و تعهدی که به تیم دارد، فوق‌العاده راضی است. باشگاه رُم در ماه‌های اخیر تماس‌هایی با بایرلورکوزن برقرار کرده تا در مورد احتمال حفظ آزمون پس از پایان مدت قرضی‌اش، تبادل‌نظر کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال، آینده این بازیکن همچنان بسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی دارد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد که این آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در رقابت‌های فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا پنج سهمیه خواهد داشت، رقابت‌هایی که به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار خواهد داشت.

رُم در حال حاضر با 58 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و با بولونیای چهارم جدولی چهار امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون