Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

فرشید اسماعیلی بازیکن فصل گذشته استقلال که هم‌اکنون در فوتبال قطر حضور دارد، چندی قبل با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و این ارگان‌ را  در جریان عدم دریافت مطالبات خود از آبی‌پوشان قرار داد.

بلافاصله پس از رسانه‌ای شدن مسئله مورد نظر این شایعه مطرح شد که حرکت فرشید می‌تواند در عدم تأیید مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و کنارگذاشته شدن احتمالی این تیم از فصل آتی لیگ قهرمانان نقش داشته باشد ولی اعضای کمیته تعیین وضعیت صراحتاً اعلام کردند حتی اگر قرار بر بررسی باشد پرونده اسماعیلی به مسابقات این فصل نمی‌رسد و برای پیکارهای فصل آینده می‌تواند در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه شنیدیم داستان این بازیکن اساساً به گونه دیگری شده و کنفدراسیون قبل از اقدام فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با ماجرای طلب فرشید اقدام خاصی انجام نخواهد داد. از قرار معلوم در مورد مطالبات بازیکنان داخلی قضیه فقط زمانی توسط کنفدراسیون‌های مربوط پیگیری خواهد شد که این نفرات  به فدراسیون فوتبال کشور خودشان مراجعه کرده، شکایت را از طریق کمیته انضباطی به طور قانونی جلو برده باشند و پیرامون آن حکم نهایی هم گرفته باشند ولی این حکم به هر دلیلی اجرا نشده باشد بنابراین اسماعیلی قبل از اینکه انتظار داشته باشد کنفدراسیون کاری برایش انجام دهد، باید ابتدا از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران علیه استقلال بابت عدم پرداخت مطالباتش حکم بگیرد.    

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشید اسماعیلی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد