Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:42:14 GMT

لپ‌تاپ جدید هواوی Matebook E چه زمانی معرفی خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۷۲۷

لپ‌تاپ جدید هواوی Matebook E چه زمانی معرفی خواهد شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ جدید هواوی Matebook E 17 نوامبر (۲۴ آبان ماه) معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد ۱۷ نوامبر طی یک رویداد خاص از محصولات جدید اکوسیستم هوشمند جدید خود که شامل لپ‌تاپ Matebook E و ساعت هوشمند Watch GT Runner رونمایی کند. لپ‌تاپ هیبریدی جدید شرکت هواوی دو در یک خواهد بود، یعنی صفحه کلید آن قابل جدا شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواوی در سال ۲۰۱۹ لپ‌تاپ سری Matebook E را به عنوان لپ‌تاپ دو در یک با تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ معرفی کرد و طی این سال‌ها مدل جدیدتری از آن با عملکرد بهتر وارد بازار نشد. تصاویر ارائه شده از Taskbar لپ‌تاپ جدید هواوی Matebook E نشان می‌دهد که این محصول به صورت پیش فرض با ویندوز ۱۱ اجرا خواهد شد.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Matebook E حاشیه‌های بسیار باریک و لبه‌های خمیده خواهد داشت. علاوه بر این، محصول ذکر شده از یک حسگر اثر انگشت در قسمت بالا سمت چپ برخوردار خواهد بود و از قلم جدید دیجیتال Huawei M که در تصویر به نمایش گذاشته شده است، پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 535290

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین علم و فناوری لپ تاپ گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟