Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی محمدهاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اختتامیه هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه» منطقه مرکزی کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور برگزیدگان این جشنواره از استان‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد، قم و اصفهان در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره اظهار کرد: امسال هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در دو بخش اصلی شامل آثاری در قالب داستان، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش جانبی جشنواره شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) برگزار شده و در بخش ویژه هلال‌احمر با موضوعات مهرورزی و خود امدادی نسبت به فراخوان و جذب آثار دانش‌آموزان از سراسر کشور اقدام که با حضور چشمگیر و استقبال کم نظیر اعضاء کانون‌های دانش‌آموزی مواجه شده است.

محمدهاشمی خاطرنشان کرد: در اختتامیه منطقه‌ای این دوره از جشنواره که با موضوع ویژه "مدرسه دوستی، مدرسه ایمن" برگزار شد، برگزیدگان و خانواده آنان، مسئولین استانداری، هلال احمر، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان و تنی چند از اعضای جمعیت هلال احمر و سایر تشکل‌های دانش آموزی شرکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این جشنواره با هدف کشف استعداد‌های هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعداد‌ها و تربیت نیرو‌های خلاق در این زمینه از سال ۱۳۹۱فعالیت خود را آغاز کرده است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره هفتم با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی جشنواره فیلم کوتاه جمعیت هلال احمر دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین