Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، به نظر می رسد منچستریونایتد نمی تواند از مسیر اشتباه خود در سال های اخیر خارج شود؛ از آینده شغلی اوله گونار سولسشر گرفته تا عدم برقراری ارتباط با هواداران از زمان شکست طرح سوپرلیگ اروپا، این باشگاه همچنان در حال انجام دادن اشتباهات بعدی است. اشتباه بزرگی بعدی می تواند نادیده گرفتن رالف رانگنیک آلمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک در حال حاضر مشاور فنی و مدیر ورزشی باشگاه لوکوموتیو مسکو است. او چند بار بیان کرده که به مربیگری در منچستریونایتد علاقه‌مند است و این سمت را در باشگاه می پذیرد. حتی کار به جایی رسیده که حاضر است این شغل را به صورت موقت و تا پایان فصل قبول کند.

 

با این حال، اد وودوارد و تیمش به جای مسیر آسان، قصد دارند تا در مسیر دشوارتر گام بردارند. هدف وودوارد نگه داشتن سولسشر تا پایان فصل و استخدام برندان راجرز در تابستان بعدی است. برندان راجرز مربی سابق لیورپول در دومین فصل حضورش موفق شد این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کند و دو فصل بعدی را پایین تر از منچستریونایتد به پایان رساند. اما باشگاه منچستریونایتد باید هواداران را در مورد طرح استخدام برندان راجرز متقاعد کند.

 

نابغه ای به نام رالف رانگنیک

رالف رانگنیک متفکری پیشرو است که جرقه جوان سازی فوتبال آلمان را زد. او مغز متفکر انقلاب در فوتبال آلمان است و تأثیر تفکرات او را امروز در سبک نوین مربیانی چون یورگن کلوپ، توماس توخل و جولیان ناگلزمان مشاهده می کنیم. این سرمربی آلمانی علاقه مند است تا این دانش را به انگلیس ببرد و در آنجا به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. علی رغم اینکه باشگاه بسیار ضعیف اداره می شود، هدف او بازگرداندن منچستریونایتد به صدر فوتبال انگلیس است. افتخاری که می تواند در صدر فهرست دستاوردهای هر مربی بزرگی قرار بگیرد. رانگنیک به خوبی از این موضوع آگاه بوده و به همین دلیل او این قدر مشتاق این اتفاق است. رانگنیک حاضر است حتی به مدت ۶ ماه هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و سپس به پست مدیر ورزشی و مشاور فنی اضافه شود تا اطمینان حاصل کند که باشگاه به روشی درست در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

 

فرار از بحران اد وودوارد!

اد وودوارد را می‌توان به عنوان فردی بی‌کفایت و کم‌صلاحیت در نظر گرفت که مسئولیت مجموعه ای را برعهده گرفته که از آن چیزی نمی‌داند. او در منچستریونایتد تصمیمات نادرستی گرفته و به نظر می رسد که به زودی باشگاه را ترک خواهد کرد. منچستریونایتد تحت نظارت او نه سبک بازی دارد و نه بخش فنی، آن ها بدون برنامه ریزی عمل می کنند.

رانگنیک بعد از حضور در منچستریونایتد می توانست زمینه را برای حضور بازیکنان مناسب و با استعدادی فراهم کند، بازیکنانی خریداری کند تا با سیستم بازی او مطابقت داشته باشند. بعد از حضور رانگنیک دیگر شرایط به گونه ای نیست که باشگاه دو سال را در تعقیب بازیکنی مثل جیدون سانچو بگذراند، در نهایت او را با ۷۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد و بعد از آن هیچ ایده و برنامه ای برای استفاده از او نداشته باشد. شرایطی که شاید با حضور رانگنیک و خروج وودوارد تغییر کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟

در صورت جدایی از منچستریونایتد، احتمال زیادی وجود دارد که اریک تن هاخ روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند

طرفداری | پس از تلاش‌های ناموفق برای ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان و رالف رانگنیک، اکنون توجه بایرن مونیخ به گزینه‌های دیگری جلب شده و به نظر می‌رسد اریک تن هاخ و هانسی فلیک در صدر لیست باواریایی‌ها قرار دارند.

به گزارش بیلد؛ تماس‌های اولیه میان اریک تن هاخ و بایرن مونیخ برقرار شده است. چندین ویژگی این سرمربی هلندی باعث می‌شود در مونیخ، افرادی خواهان او باشند. تن هاخ با توجه به سابقه حضورش در بایرن در بین سال‌های 2013 و 2015، باشگاه را می‌‌شناسد.

از سوی دیگر مشکل زبان نیز وجود ندارد و او می‌تواند به آلمانی صحبت کند. همچنین تن هاخ در آژاکس ثابت کرده می‌تواند یک تیم جدید، جوان و موفق بسازد. فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز گزارش داده اگر تن هاخ از منچستریونایتد جدا شود، آماده پیوستن به بایرن مونیخ است.

بیش‌تر بخوانید: اریک تن هاخ، گزینه رومنیگه برای جانشینی فلیک

اریک تن هاخ همواره مورد تحسین سران بایرن مونیخ بوده است

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ اریک تن هاخ حتی پیش از پیوستن به منچستریونایتد و زمانی که هنوز هدایت آژاکس را بر عهده داشت، توسط سران بایرن مونیخ تحسین می‌شده است. 

با این حال تن هاخ اکنون به‌طور روی یونایتد تمرکز کرده و نمی‌خواهد پیش از فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، تصمیمی بگیرد. وضعیت همین است و آینده در روزهای پایانی فصل مشخص خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند