Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:45:53 GMT

معاون مقداد: سوریه امروز از زیر آوار برخاسته است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۰۱۹

معاون مقداد: سوریه امروز از زیر آوار برخاسته است

جشن روز ملی کشورها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی طبق برنامه اجرا می‌شود و غرفه سوریه امروز (یکشنبه) ۱۴ نوامبر میزبان این رویداد باشکوه است.

به گزارش ایسنا، ایمن سوسان، معاون وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با روزنامه الوطن درباره مراسم امروز غرفه کشورش در اکسپو دبی گفت: پیامی که سوری‌ها امروز مخابره می‌کنند این است که سوریه از زیر آوار برخاسته و بر روی نقشه جهان حضور دارد و امروز با این حضور بار دیگر بازمی‌گردد تا نقش فعال خود را در همه محافل و میدان‌ها ایفا کند و سال‌های دشواری گذشته است و دیگر باز نخواهد گشت و امروز زمان تلاش برای عبور از  آثار و عواقب جنگ ناعادلانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مراسم غرفه سوریه تحسین دیگر طرف ها را به همراه داشته است.

سوسان اظهار کرد: اینکه اکسپو ۲۰۲۰ دبی یک فرصت برای سوریه است تا به جهان نگاه کنیم و بگوییم که ما اینجا هستیم و در یکی از مهمترین مجامع اقتصادی جهانی حضور داریم تا تصویر تمدنی سوریه و میراث عظیم تاریخی و تمدنی سرشار آن را به جهانیان ارائه کنیم و بگوییم که سال‌های جنگ نتوانسته  است آن را پاک کند.

معاون وزیر خارجه سوریه ادامه داد: کار گروهی تلاش زیادی برای ارائه آنچه در خور وجهه متمدن سوریه است، اعم از سفارت و کنسولگری و یا تاجران و نهادهای رسمی سوریه، انجام دادند، همه آنها متحد و یک دست تلاش کردند تا شرکت سوریه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی موفقیت آمیز باشد.

وی گفت: در روز ملی سوریه، بازدیدکنندگان از نمایشگاه سوریه و مردم سوریه را می‌بینند، زیرا آنچه سوریه با عوامل و مردمش در اختیار دارند، ستون توسعه است و سوری‌ها سرشار از انرژی استثنایی هستند و حضور خود را در هر مکانی ثابت کرده‌اند. آنها از کارنامه فرهنگی و تاریخی واقعی سوریه مطلع خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اکسپو 2020 دبی سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو