Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح‌های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خراسان رضوی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از روز ۲۴ آبان‌ الی ۲۶ آبان‌ماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی می‌بایست ابتدا به نشانی http://libs.plib31.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند.

در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد. متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرا می‌شود. بر این اساس، اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۲ آبان لغایت اول آذرماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتابخانه هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم