Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برنامه‌های کاربردی انواع تخته وایت برد شیشه‌ای می‌توانند بسیار متنوع باشند، مدل‌های متنوعی از این محصولات در دسترس هستند و کاربرد آن این گونه است که اگر در اتاق جلسات، اتاق‌های آموزش و دفاتر کار خود فضای کافی را روی یک دیوار در اختیار دارید، یک وایت برد، تخته شیشه‌ای یا سیستم ریلی تخته دیواری بهترین گزینه برای شما هستند آنها برای ثبت برنامه‌ها و نقشه‌های ذهنی و یادداشت‌ها در طول جلسه، برای استفاده هنگام سخنرانی یا نوشتن ایده در طی یک جلسه طوفان مغزی با همکاران، ایده آل هستند، همچنین شما می‌توانید از این محصول برای ایجاد نقشه معین برای کسب و کار استفاده کنید به گونه‌ای همه کارمندان و اعضای تیم، آن را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد تخته وایت برد شیشه‌ای در جلسات طوفان مغزی، کارگاه‌ها و جلسات دیگر

انواع تخته وایت برد شیشه‌ای برای جلسات طوفان مغزی (بارش فکری یا طوفان مغزی، یکی از روش‌های آموزشی است که محیط خلاق و پویا را برای تدریس و یادگیری ایجاد می‌کند) ایده آل هستند و راه حل مناسبی برای کارگاه‌ها محسوب می‌شوند. انواع تخته می‌تواند متناسب با نیاز شما در محل مورد استفاده قرار گیرد.

امکان نصب مدل معمولی در برخی از مکان‌ها وجود دارد اما اگر این مدل مناسب نبود می‌توانید از تخته‌های متحرک استفاده کنید. این تخته‌ها هم به صورت عمودی و هم افقی قابل استفاده هستند. قیمت این محصول با پایه متحرک، برای کلاس‌های درسی و جلسات آموزشی کارگاهی و ورکشاپ بسیار مقرون به صرفه است.

کاربرد تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های کوچک‌تر

در مکان‌هایی که فضای کار موجود تا حدودی محدود است یا مکان‌های کوچک‌تر که در حال حاضر در دوران کرونا وجود این ابزار در مکان‌های کوچک‌تر مانند منزل غنیمت است، تخته‌های وایت برد شیشه‌ای و ترکیبی کوچک‌تر می‌توانند راه حل ایده آل تری را ارائه دهند. مهمترین مزیت تابلوهای ترکیبی، سطح دوتایی یا سطحی دوگانه است.

نیمی از آن شامل سطح تخته وایت برد شیشه‌ای است که می‌توانید روی آن بنویسید و نیمی دیگر دارای تخته چوب پنبه‌ای یا نمدی است که می‌توانید با استفاده از سوزن‌ها اطلاعات مهم را به آنها وصل کنید.

کاربرد وایت برد شیشه‌ای در سالن کنفراس

از آنجا که دیجیتالی شدن، فناوری‌های پیشرفته است، تخته وایت برد و تعاملی هوشمند در بازار ارائه شده اند تا تخته سنتی را به یک صفحه لمسی بزرگ تبدیل کنند. کاربرد وایت برد در سالن کنفرانس، راه حل مناسبی برای توسعه، ثبت و به اشتراک گذاری ایده‌های جدید در جلسات یا کارگاه‌ها است. این محصولات همچنین انعطاف پذیری کار را در مکان‌های مختلف تسهیل می‌کنند.

در پایان جلسه هرگونه یادداشت روی تخته‌ها به سادگی قابل بررسی است. در این حالت یک فناوری جدید با نام تخته‌های سفید هوشمند مطرح می‌شود

طراحی گوشه‌ها در تخته وایت برد شیشه‌ای

در طراحی تخته‌های مغناطیسی که علاوه بر زیبایی ظاهری، از مواد و قطعات ضد ضربه استفاده شده که موجب می‌شود هنگام جابه جایی و استفاده کمترین آسیب به گوشه‌های آن وارد شود. تمام این موارد برای هر ۳ نوع محصول اجرا می‌شود

پیچ نهان برای وایت برد شیشه‌ای

ویژگی دیگر تخته وایت برد شیشه‌ای در مقایسه با رقبا این است که گوشه‌های تخته از طریق پیچ‌ها به زهوار متصل شده است. اما قسمت گوشه‌های تخته به گونه‌ای طراحی شده است که پیچ‌ها در زهوار متصل شده و سپس یک پوشش پلاستیکی مقاوم روی آن را می‌پوشاند و پیچ‌ها قابل مشاهده نیستند. پنهان ماندن پیچ‌ها در گوشه‌های محصول، موجب حفظ زیبایی ظاهری و شیک بودن محصول شده و آن را از نگاه مشتری، یک محصول حرفه ای و بسیار کارآمد جلوه می‌دهد.

سایز بندی

انواع تخته وایت برد شیشه‌ای در سایز بندی و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. بسته به نیاز مشتریان از این محصول در موارد مختلف استفاده می‌شود، ضمن اینکه سری آلفا تابلوهای ما در سایزهای ۳۰ در ۴۰، ۴۰ در ۶۰ و ۵۰ در ۷۰ دو رو هستند. (یک طرف وایت برد و یک طرف گرین برد هستند.)

خاصیت پاک شوندگی تخته‌های وایت برد شیشه‌ای

ساختار ورق وایت برد شیشه‌ای به گونه‌ای انجام شده است که اثر ماژیک حتی در طولانی مدت بر روی آن نخواهند ماند. نوشته‌هایی که بر روی تخته‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها باقی می‌مانند، پس از تعطیلات ترم تابستان نیز قابل پاک شدن هستند.

کیفیت رنگ سطح تخته وایت برد شیشه‌ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای این محصول معرفی می‌شود، کیفیت فوق العاده بالای رنگ این تخته‌های وایت برد شیشه‌ای است. رنگ انواع تخته وایت برد شیشه‌ای از موادی انتخاب شده است که بسیار مقاوم هستند به صورتی که حتی اگر با ماژیک بی کیفیت بر روی سطح آن نوشته شود، این رنگ به عنوان یک بستر مقاوم اجازه هیچگونه نفوذ جوهر ماژیک به بافت تخته را نمی‌دهد!

یکنواختی رنگ سطح تخته وایت برد شیشه‌ای

جوهر ماژیک، خاصیت اسیدی دارد، هر چه کیفیت ماژیک‌ها پایین‌تر باشد، میزان اسیدی بودن جوهر افزایش پیدا می‌کند. در این حالت استفاده از رنگ بسیار مقاوم برای پوشش دهی سطح تخته وایت برد شیشه‌ای، این محصولات را در برابر اثرات مخرب جوهرهای اسیدی محافظت می‌کند. کیفیت بالای پوشش رنگ وایت برد شیشه‌ای موجب عدم خوردگی سطح این محصول و عدم تخریب بافت تخته در برابر اسیدها می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5351605

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرگانی استانها طراحی کارگاه آموزشی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل گرگان سانحه تصادف بارش باران شیوع کرونا عکس استانها مراسم تودیع و معارفه تخته وایت برد شیشه ای وایت برد شیشه ای طوفان مغزی گوشه ها کوچک تر تخته ها پیچ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد

گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

 این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN  ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • کاربرد های پمپ آب
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند