Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محمد موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار مواد مخدر کشف شده در مدت مشابه پارسال اظهار داشت: کشف مواد مخدر در گچساران امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری مستمر و قاطعانه دستگاه قضایی  امسال تاکنون موفق به دستگیری ۳۲ نفر قاچاقچی،  توقیف ۴۰ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین و متلاشی کردن ۹ باند مواد مخدر در گچساران شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی عنوان کرد: امسال همچنین ۱۷۲خرده فروشی مواد مخدر در این شهرستان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: در طرح های پاکسازی مناطق و محلات مسکونی ۴۹۳ نفر معتاد دستگیر شده اند که تعداد ۱۰۴ نفر از آنان به عنوان متجاهر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.                    

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده و قاطعانه دادستان شهرستان و اداره اطلاعات بیان کرد:مبارزه بی امان با قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد و از شهروندان گچسارانی در خواست می شود درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "نبی اله قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران پلیس خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را درد ستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی ۴ سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن ها، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

گفتنی است در حاشیه این طرح ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901780

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد