Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@13:25:52 GMT

تولید سریال ۱۳ قسمتی «نارگل» در ساوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۳۶۶

تولید سریال ۱۳ قسمتی «نارگل» در ساوه آغاز شد

به گزارش ایرنا، تهیه‌کننده و کارگردان سریال نارگل روز یکشنبه در حاشیه آغاز فیلمبرداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس هدف‌گذاری، تصویربرداری سریال ۱۳ قسمتی نارگل تا ۴۰ روز آینده به پایان می‌رسد اما با توجه به شرایط جوی ممکن است این برنامه‌ریزی تغییر کند.

جواد روستایی بیان کرد: در این سریال طنز هفت هنرمند مطرح سینمای کشور و ۳۹ بازیگر ساوجی ایفا نقش می‌کنند، حدود ۱۷۰ هنرور تک سکانسی نیز در سریال نارگل هنرنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معرفی ابنیه تاریخی و مذهبی ساوه، مثل‌ها و داستان‌ها، خرده فرهنگ‌ها و تکیه‌کلام‌های ساوجی را می‌توان از جمله مهمترین اهداف ساخت این سریال برشمرد.

به گفته روستایی، در این سریال به آسیب‌های فضای مجازی در کانون خانواده و ضرورت توجه به موضوع فرزندآوری نیز پرداخته می‌شود.

زبان هنر یکی از روش‌های تربیتی در جامعه است

امام جمعه ساوه نیز در این مراسم، هنر را یکی از مهمترین روش‌های تربیتی در آموزه‌های دینی برشمرد و گفت: خداوند در قرآن کریم داستان‌ها را به زیبایی بیان می‌کند که این مهم باید الگویی برای هنرمندان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر رحیمی» بیان کرد: تمام مسئولان شهرستان باید از تولید سریال نارگل حمایت کنند تا شاهد توفیقات هنرمندان ساوجی در سطح استان و کشور باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در خصوص گفت: سریال نارگل با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و با هدف معرفی آداب و رسوم و معرفی فرهنگ بومی استان و شهرستان تولید خواهد شد.

«داریوش دبیقی» با بیان اینکه این سریال از شبکه آفتاب استان مرکزی و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد، ادامه داد: استان مرکزی و به ویژه شهرستان ساوه در حوزه برنامه سازی ظرفیت ویژه‌ای دارد و در این راستا باید بستر شکوفایی استعدادها فراهم شود.

برچسب‌ها فیلم کمدی طنز ساوه صدا و سیما استان مرکزی سریال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم کمدی طنز ساوه صدا و سیما فیلم کمدی طنز ساوه صدا و سیما استان مرکزی سریال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد