Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:12:12 GMT

در دیدارهای خانگی محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۵۷۹

در دیدارهای خانگی محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی برابر رایکا بابل در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: برای ادامه روند موفقیت و تثبیت شدن جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی با تمام انگیزه برای کسب ۳ امتیاز دیدار خانگی برابر تیم فوتبال رایکا بابل وارد میدان شدیم.

وی افزود: ما در تمام دیدارهای خانگی تنها برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان مسابقه می‌شویم و برای‌مان فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما قرار گرفته و در تمام دیدارهای خانگی محکوم به کسب پیروزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حریف این هفته شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال رایکا بابل سال‌های زیادی است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌داری می‌کند و بر روی نیمکت خود نیز مربی با شخصیت و باتجربه‌ای دارد و می‌دانستیم بازی سنگینی برابر حریف خود داریم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: شرایط بارندگی ۴۸ ساعت گذشته همدان ما را از بابت کیفیت چمن مسابقه نگران کرده بود اما خوشبختانه تلاش‌های مدیران مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی و کشیدن کاور شب قبل از مسابقه باعث شد تا از خرابی بیشتر چمن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در زمان خوبی به گل رسیدیم، بیان کرد: در دقیقه ۲ مسابقه به گل رسیدیم که این گل آرامش خوبی به بازیکنان‌مان داد و توانستیم برای زدن گل‌های بیشتر تلاش کنیم خوشبختانه نیمه اول با زدن ۲ گل به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اختلاف ۲ گل در فوتبال همیشه خطرناک بوده چون اگر شما یک گل دریافت کنید جریان بازی می‌تواند به طور کامل تغییر کند اما در نیمه دوم بار تهاجمی بیشتری روانه میدان کردیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم خط جلوی خود را تقویت کردیم و توانستیم در دقایق پایانی گل سوم را نیز به ثمر برسانیم.

طلایی‌منش با اشاره به کلین شیت تیم فوتبال شهرداری همدان در ۵ دیدار گذشته گفت: خوشبختانه در ۵ بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکردیم که جا دارد از عملکرد خوب دروازه‌بان و دفاع تیمی تک تک بازیکنان‌مان تشکر کنم.

وی افزود: تیم یک‌دست و همدلی در اختیار داریم و واقعاً باید از تلاش‌های تک تک بازیکنانم که در زمین جانانه می‌جنگند تشکر کنم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر در پایان هفته پنجم با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

کد خبر 5350568

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طلایی منش شهرداری همدان تیم فوتبال رایکا بابل ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا زلزله اردبیل گرگان عکس استانها بارش باران سانحه تصادف شیوع کرونا تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای