Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@14:57:10 GMT

سردار آزمون در تعقیب علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۵۸۲

سردار آزمون در تعقیب علی دایی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در مجموع ۲۹ بازی گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ملی پوشان کشورمان تاکنون ۴۷ بار دروازه تیم سوریه را باز کرده اند. در جمع بازیکنانی که موفق به گشودن دروازه سوریه شدند علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با ۴ گل زده مقابل این تیم در صدر جدول گلزنان ایران به سوریه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازیکن مهدی طارمی، سردار آزمون ، جواد نکونام، آرش برهانی، علی کریمی و حمید علیدوستی هریک با ۳ گل زده پشت‌سر علی دایی قرار دارند.

با توجه به غیبت مهدی طارمی در دیدار پیش رو مقابل سوریه، سردار آزمون این بخت را دارد که با گلزنی مقابل این حریف ضمن بالا بردن تعداد گلهای ملی خودش با ۴ گل زده به سوریه کنار علی دایی بایستد و یا با به ثمر رساندن ۲ گل، عنوان بهترین گلزن ایران به سوریه را به خود اختصاص بدهد.

در این جدول بازیکنانی همچون: علیرضا جهانبخش، غلامرضا رضایی، علیرضا واحدی نیکبخت و محمد نصرتی هر یک با دو گل و نفراتی مانند: کریم انصاری فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، اللهیار صیادمنش، کیانوش رحمتی، محسن خلیلی، فرهاد مجیدی، جلال کاملی‌مفرد، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی هاشمی‌نسب، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، حمید درخشان، علی‌اصغر مدیرروستا، کریم باوی، ناصر محمدخانی، علی پروین و اکبر کارگرجم هر کدام با یک گل زده دیگر گلزنان تاریخ فوتبال کشورمان مقابل سوریه را تشکیل می‌دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون مهدی طارمی سردار آزمون مهدی طارمی علی دایی گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون