Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزارشی از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در صفحه رئیس جمهور / دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با اساتید موسیقی کشور / یادی از پدر موشکی ایران در حساب شهردار تهران

احمد وحیدی، وزیر کشور پستی را از معارفه استاندار البرز منتشر کرد:

"آئین معارفه آقای مجتبی عبداللهی به عنوان استاندار البرز"

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه پستی را درباره گفتگوهای وین منتشر کرد:

"بسم الله الرحمن الرحیم

سلام هموطنان عزیز.
با نهایی شدن زمان برگزاری گفتگو‌ها در وین، ضروری بود که یکبار دیگر مواضع و نظرات جمهوری اسلامی ایران را به دیگر طرف‌های برجام ابلاغ کنم.

به همین دلیل، طی هفته گذشته در گفتگو‌های تلفنی مفصل و جداگانه با وزرای خارجه ۵ کشور عضو برجام (چین، روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه) بر چند نکته تأکید کردم، از جمله این که دولت جمهوری اسلامی ایران با رویکردی عملگرایانه و نتیجه محور وارد گفتگو‌ها می‌شود و مصمم به دستیابی به یک «توافق خوب» است، اما این امر مستلزم لغو موثر و قابل راستی‌آزمایی تحریم‌ها و بازگشت طرف‌های مقابل به تعهدات کامل است.

ضمنا یادآوری کردم که اقدامات و قانون‌شکنی‌های آمریکا از جمله تحریم‌های تازه این کشور ارائه تضمین‌های عینی از سوی آمریکا را به یک ضرورت غیرقابل چشم‌پوشی تبدیل کرده است. در این راستا، معاونم دکتر باقری نیز در پایتخت‌های اروپایی دیدار‌هایی صریح، شفاف و مفید را انجام داده است.

جمهوری اسلامی ایران قصد ندارد در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفتگو‌های پیشین، بماند. ضمن این که آنرا در دسترس خود دارد.

معتقدم اگر طرف‌های مقابل با رویکردی جدی و مثبت وارد وین شوند، دستیابی به یک توافق خوب آن هم در کوتاه مدت امکان‌پذیر است.

همانطور که بار‌ها تاکید کرده‌ام، دولت جمهوری اسلامی ایران سیاست توسعه روابط متوازن با کشور‌ها بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک را با جدیت تداوم می‌بخشد و مصمم است گسترش همکاری‌های اقتصادی دو و چندجانبه به موضوع برجام گره زده نشود."

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان توئیتی را درباره خلیج فارس منتشر کرد:

"خلیج فارس خانه ماست "

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره جلسه با سخنگوی وزارت امورخارجه نوشت:

"شب گذشته جلسه‌ای همدلانه به دعوت سخنگوی وزارت امورخارجه و با حضور تعدادی ازاهل نظر تشکیل شد. در این جلسه علاوه بردکتر امیرعبداللهیان ودکتر باقری، دکتر صالحی و دکتر عراقچی هم صحبت‌های خیلی خوبی داشتند. برای مذاکرات پیش رو، همدلی مبتنی بر منافع ملی ضروری و ثمره آن شیرین خواهدبود."

سید عزت الله ضرغامی، وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توئیتی را درباره بازدید از چند نمای تاریخی در تهران منتشر کرد:

"امروز از خانه رضاخانی، خانه سرهنگ ایرج، عمارت مسعودیه و چند بنای تاریخی دیگر تهران بازدید کردم.
به دلیل برخی سوءتفاهم‌ها بخشی از فعالیت‌ها، نیمه کاره رها شده و این بلاتکلیفی موجب نابودی میراث ارزشمند مان شده است.
جسارت و تصمیم‌گیری، حلقه مفقوده‌ی مدیریت در کشور است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیرعبداللهیان احمد وحیدی سیاسیون ایران جمهوری اسلامی ایران گفتگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر