Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیداکبر نوربخش رضایی ظهر امروز در مراسم تقدیر از کارکنان آرامستان که با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، گفت: کارکنان آرامستان با مشکلات متعددی مواجه هستند اما با شیوع ویروس کرونا سختی کار بیشتر شد و به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد کمبود اعتبارات در سازمان را یکی دیگر از مشکلات سازمان عنوان کرد و افزود: کمبود اعتبارات سبب شد تا پروژه‌های عمرانی و فضاسازی متناسب با آرامستان به کندی انجام شود.

 ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان ضروری است

محمدرضا بیاتی نیز در ادامه جلسه با اشاره به ضرورت ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان، بیان کرد: تمامی متوفیان در شرایط متعدد و سخت توسط کارکنان این سازمان پذیرفته می‌شوند و مراحل تکفین و تدفین آن‌ها به درستی انجام می‌شود، بنابراین ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان ضروری است.

 فضاسازی مناسب در آرامستان سبب آرامش داغداران می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: انجام کارهای فرهنگی و فضاسازی مناسب در آرامستان می‌تواند بر آرامش افرادی که عزیزانی از دست داده‌اند موثر باشد، بنابراین به این مهم باید توجه و اقدامات لازم صورت پذیرد.

فرشاد چراغپور نیز در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان آرامستان در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند اما از زمانی که کرونا گسترش یافت کار نیروها دوچندان شد و حقوق پایین و عدم پرداخت به موقع آن مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: در زمانی که کمتر کسی در مراسم بیماران کرونایی شرکت می‌کند، انجام امور مربوط به تغسیل و تکفیل و تدفین توسط نیروهای آرامستان انجام و خانواده متوفیان مورد تکریم قرار می‌گیرند، و این کار بزرگ و ارزشمندی است که باید برای تبدیل وضعیت این کارکنان تمام تلاشمان را به کار گیریم.

ماشاءالله ایزدی در ادامه جلسه گفت: دغدغه کارکنان آرامستان به‌جا و درست است و در دوران کرونا این نیروها پا به پای کادر سلامت، سپاه و بسیج و... تلاش و با این ویروس منحوس مبارزه کردند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، تأمین آرامش نیروها و تبدیل وضعیت آن‌ها از جمله کارهایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 عدم پرداخت حقوق کارکنان وضعیت بد شهرداری است

یوسف صادقی در ادامه اظهار کرد: شهرداری روزهای سختی را از لحاظ منابع مالی سپری می‌کند و عدم پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان به همین دلیل است اما شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند مشکل تبدیل وضعیت نیروهای آرامستان را رفع کند بنابراین می‌طلبد برای گام اول هیئت مدیره آرامستان اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: تبدیل وضعیت نیروها نیز در چارچوب قانون و براساس شرایطی که پیش‌بینی شده است پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: کارکنان آرامستان تبدیل وضعیت اعضای شورای اسلامی شهرکرد رئیس شورای اسلامی شهرکرد شورای اسلامی شهرکرد کارکنان آرامستان تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳