Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:04:36 GMT

اجرای عملیات عمرانی در آزادراه کرج - قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۷۷۶

اجرای عملیات عمرانی در آزادراه کرج - قزوین

رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور افزودن به عرض لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل مهرویلا، عملیات عمرانی در این محدوده از سه‌شنبه ۲۵ آبان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عملیات عمرانی تا ۲۰ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: انجام عملیات فقط در روزهای شنبه تا سه‌شنبه صورت گرفته و در روزهای تعطیل رسمی اجرای کار متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در حین اجرای عملیات عمرانی هیچ گونه محدودیتی در نظر گرفته نشده و اجرای آن با عبور جریان ترافیک با رعایت جوانب صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و راهداری استان البرز داشته باشند.

کد خبر 5351717

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا گودرزی رئیس پلیس راه البرز آزادراه کرج ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا زلزله اردبیل گرگان عکس استانها بارش باران سانحه تصادف شیوع کرونا عملیات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه