Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@17:03:57 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۸۶۱

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان و سایپا آذین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳هزار و ۳۴۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۴۲هزار و ۵۸۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۲۸۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۸۷۱میلیارد تومان در بیش از ۵۴۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان، سایپا آذین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنعتی بهشهر، سرمایه‌گذاری شفادارو و سازه پویش بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله یک میلیارد و ۹۹۲میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۱۴۵میلیارد تومان در ۲۸۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۵۲۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، بیمه کوثر و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعت روی زنگان، نیروگاه زاگرس کوثر و کشت و دامداری فکا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بالاترین و پایین ترین رشد قیمت امروز در بورس بورس بورس اوراق بهادار بورس تهران بورس سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قرارداد‌های آتی تک سهم تاکنون بیش از ۳۰ نماد در بازار ابزار‌های نوین خودمان در قالب قرارداد آتی تک سهم شروع به کار کردند نکته‌ای که وجود دارد این است که omsهای متنوعی بتوانند اضافه شوند در حال حاضر دو تا از oms مجوز گرفتند به مرور که چند oms دیگر هم اضافه شوند به امید خدا ما نماد‌های پایه‌ایی که بخواهند در بازار قرارداد آتی تک سهم فعالیت داشته باشند را اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم به امید خدا تا پایان سال بتوانیم به بیش از ۴۰ نماد به عبارتی حداقل نماد‌هایی که گردش بالایی دارند این فرآیند را افزایش دهیم.

گودرزی در رابطه با اهمیت قرارداد آتی تک سهم هم بیان کرد: دو طرفه شدن بازار مهم‌ترین فاکتور و عامل ایجاد این بازار است و فکر می‌کنم بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • آینده بورس در چند پرده
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵