Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی توانیر، به اطلاع هموطنان در استان هرمزگان و مناطق اطراف می‌رساند با توجه به وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ دهم ریشتر در این استان و احتمال ریزش آوار روی شبکه‌های برق و یا شکستگی پایه‌های روشنایی، احتمال برق گرفتگی در صورت نزدیک شدن به این شبکه‌ها وجود دارد.

از این رو از عموم مردم خواهشمند هستیم در این شرایط از تجمع زیر شبکه یا در کنار پایه‌های برق خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

استفاده از تمام ظرفیت‌های هوانوردی نیازمند توسعه ناوگان هوایی کشور است

 در حال حاضر تمام نیرو‌های عملیاتی برق در استان هرمزگان و استان‌های معین در حال آماده باش هستند و ارزیابی خسارات بلافاصله پس از زمین لرزه آغاز شده است که تعدادی از پست‌های فشار قوی و خطوط برق از مدار خارج شدند که با اقدامات انجام شده پست‌های فشار قوی مجددا برقدار شدند و بیش از ۵۰ درصد از خطوط ۲۰ کیلولت نیز برقدار شد و به تدریج با حصول اطمینان از ایمنی مردم، سایرخطوط نیز برقدار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه خسارات جانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بندرچارک لرزید
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند