Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هوایی عصر یک شنبه در کارگروه قانون هوای پاک خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای دستورالعمل‌های قانون هوای پاک هستند و بررسی تمام ابعاد این قانون نیز باید جدی گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین مسئله هر کشوری تلقی می‌شود، گفت: حفاظت از محیط زیست مشمول مسائلی همچون توجه ویژه به فضای سبز، ایجاد هوای پاک، استفاده بهینه از منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عدم وفاق و همدلی در حوزه محیط زیست با دستگاه‌های اجرایی را یکی از مشکلات این حوزه در کشور عنوان کرد و افزود: باید از تمامی قوانین این حوزه به لحاظ اهمیت بالای آن تمکین کرد و طرح‌های پخته و جامعی را به مرحله اجرایی و عملیاتی رساند.

هوایی با بیان اینکه خراسان شمالی به نسبت سایر استان‌ها از هوای پاک بیشتری بهره مند است، بیان کرد: استان به ویژه شهرستان بجنورد به دلیل شرایط اقلیمی و توپوگرافی منطقه در معرض هوای آلوده قرار می‌گیرد اما باید در این خصوص راهکار مهندسی ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی آلایندگی محیط زیست شهر بجنورد مرتبط با مجموعه شهرداری است زیرا راه‌های داشتن هوای پاک در اختیار مدیریت شهری می‌باشد.

کد خبر 5351780

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییرات اقلیمی استانداری خراسان شمالی آلودگی هوا ویروس کرونا بوشهر زلزله خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها سانحه تصادف بارش باران شیوع کرونا محیط زیست هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است

دریافت 21 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است.

کد خبر 6096167

دیگر خبرها

  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد