Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- تعمیرگاه ها ، مکانی هستند که هر راننده ای حداقل یکبار برای مشکلات اتومبیل خود به آن مراجعه کرده اند. امروزه اتومبیل ها نقش مهم و پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها دارند و در صورت خرابی اختلالات زیادی در فعالیت های آنها ایجاد می کنند. از این رو وجود تعمیرگاه هایی که  خدمات مناسب و با کیفتی ارائه بدهند بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرگاه وستینال ، با دارا بودن تکنسین های باتجربه و حرفه ای ، می تواند یک انتخاب مناسب برای اتومبیل شما باشد. این مرکز خدمات متنوع و متعددی همچون صداگیری ، تعمیر گیربکس و موتور اتومبیل و جلوبندی را ارائه می دهد.

وستینال برای اطمینان مشتریان ، برای تمامی خدمات خود ضمانت ارائه می دهد و در صورت هرگونه نارضایتی شما وجه پرداختی را بازمی گرداند.

در ادامه این مطلب ، شما را با خدمات قابل ارائه در این مرکز آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

خدمات صداگیری خودرو

شنیدن صداهای نامطلوب از ازار دهنده ترین اتفاقاتی است که ممکن است در طی رانندگی رخ بدهد. این مشکل ممکن است به دلیل مشکلاتی در خودرو و یا شل بودن قطعات قسمت های مختلف باشد. در مرکز صداگیری وستینال ، متخصصین ما پس از بررسی قسمتی که صدا تولید می کند اقدام به برطرف کردن این مشکل می نماید. خدمات صداگیری وستینال برای قسمت های زیر در اتومبیل ارائه می شود :

صداگیری درب

درب خودرو شما یکی از پر مصرف ترین بخش های آن است که بدلیل باز و بسته شدن ممکن است از بخش لولا و یا بخش های داخلی به صدا بیافتد. مانند هر لولای فلزی دیگر، لولای درب ماشین شما هم به روغن احتیاج دارد، بغیر از لولاها، بخش لاستیکی و دستگیره مکانیکی باز کننده درب بیشتر از دیگر بخش های آن به صدا می افتند. صدای مزاحم درب خودرو یکی از آزار دهنده ترین صداهایی است که راننده ها با آن سرو کله می زنند. 

صداگیری داشبورد

یکی از قسمت‌های خودرو که بیش از همه به صدا می‌افتد داشبورد خودرو است.این قطعه به علت تعداد بالای قطعات به کار رفته در ساخت آن زودتر از قسمت‌های دیگر به صدا می‌افتد. دلایل زیادی برای به صدا افتادن داشبورد وجود دارد از جمله نصب دزدگیر و باند، تصادف، رانندگی غیر استاندارد، عبور از دست اندازها با سرعت زیاد و …

صداگیری اتاق

برای همه ما پیش آمده که داخل اتاق خودرو صداهای ناهنجار و نامتعارفی می شنویم و به دنبال صداگیری اتاق خودرو و دلیل این صداها می گردیم. اکثر اوقات دلیل و منشا اینگونه صداهای مزاحم جنس بد و پلاستیکی قطعات، نبود عایق بندی مناسب، عدم نصب دقیق، باز و بست غیراصولی قطعات برای نصب باند، مانیتور، سنسور دنده عقب و دیگر قطعات اضافی است. وجود دست اندازها در جاده ها نیز بر بیشتر شدن صداهای مزاحم در خودرو مزید بر علت می گردند.

صداگیری اتاق خودرو شامل صداگیری داشبورد، شش ستون، چهار درب، صندوق و طاقچه عقب، سقف و سانروف می‌شود.زمان صداگیری اتاق خودرو به صورت کامل حدودا یکروز است.

صداگیری سقف

سقف خودرو نیز مانند بخش های دیگر آن ممکن است به دلایل مختلف مانند ضربه های شدید، انبساط و انقباض بیش از حد، عدم نصب اصولی قطعات، حمل بار سنگین با باربند و … عامل ایجاد صدای مزاحم در خودرو شما شود.

صداگیری سانروف

سانروف خودرو در عین حال که یکی از آپشن های رفاهی ماشین شما محسوب می شود ممکن است به دردسری بزگ نیز تبدیل شود. صداگیری سانروف خودرو زمانیکه اولین بار صدای مزاحم این بخش خودرو طنین انداز می شود و آرامش راننده را بر هم می زند، اولین چیزی است که به ذهن صاحب خودرو می رسد.

صداگیری طاقچه

طاقچه خودرو شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند نصب غیراصولی سیستم صوتی، تکان های شدید بر روی دست انداز ها و… دچار صدای اضافی و مزاحم شود، صداگیری طاقچه خودرو پیشنهاد متخصصین ما در وستینال به شماست.

تعمیرات گیربکس و موتور خودرو در وستینال

تعمیرات گیربکس خودرو در وستینال

خدمات تعمیرات گیربکس های دستی در مکانیکی وستینال برای خرابی های مختلف ارائه می شود. تعمیر گیربکس برای ماشین های   ایرانی ، چینی ، هیوندا و کیا ، نیسان و رنو انجام می پذیرد.

  تعمیرات گیربکس برای مشکلاتی از قبیل :  بیرون پریدن دنده ها صدای نامناسب از سمت گیربکس خوب جا نرفتن دنده ها و… انجام میشود.

1.تعمیر و تعویض دیسک و صفحه

متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.  با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .  نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ : 

تلق تلق کردنلیزخوردن خوب گاز نخوردن 2.تعمیر ABS

ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود.

3.تعویض لنت و دیسک ترمز

 تعویض لنت ها و یا دیسک ترمز در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک ‌های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا می‌باشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیرکار وستینال نشان دهید، چرا که سیستم ترمز شما دچار ایراد شده است.

.4تعمیر و تعویض ماهک دنده

ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد. تعویض ماهک دنده در وستینال  انجام میشود ، اجرت تعویض ماهک دنده از 50 تا 100 هزار تومان است.

در صورتی که برای رفع مشکلات مکانیکی خودرو خود به دنبال تعمیرگاهی مطمئن و کاربلد هستید ، تنها لازم است با شماره زیر تماس حاصل نمایید :

09128682286

تعمیرات موتور خودرو در وستینال

تعمیر کامل موتور در مکانیکی وستینال بصورت 100% ضمانتی و تخصصی انجام میپذیرد. خدمات برای خودروهای ایرانی ، چینی ، هیوندا و کیا ، نیسان و رنو انجام میپذیرد. تعمیر موتور اساسی و سرویس کلی برای مشکلات موتوری از قبیل :

آتش گرفتن موتورشکسته شدن کارتر خروج دود آبی از اگزوزشاتون زدن یاتاقان زدنپاره شدن تسمه تایم ( تایم رد کردن ) 1.تایم گیری یا تعویض تسمه تایم

در تعمیرگاه وستینال خدمات تسمه تایم در موارد زیر انجام میشود:

تعویض تسمه تایم چک کردن تایم خودروتایم کردن موتور و تایم گیری 2.فیلرگیری

 به علل متفاوت فیلر گیری توسط مکانیک انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که خودرو در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم.

3.تعمیرات سیلندر و سرسیلندر

مکانیکی وستینال خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد : 

تعمیر سرسیلندر تعویض بلوک سیلندر تعویض سر سیلندر تعویض واشر سرسیلندر تراشکاری سیلندر و سرسیلندر 4.تعمیرات دسته موتور

در تعمیرگاه مکانیکی وستینال تعویض دسته موتور بصورت ذیل انجام میشود :

بررسی سلامت دسته موتورتعویض دسته موتور بالا تعویض دسته موتور پایین 5.خدمات کاتالیست

در مکانیکی وستینال خدمات کاتالیست در موارد زیر انجام میشود: 

بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور تعویض کاتالیست تخلیه کاتالیزور 6.تعمیر و تعویض گلویی اگزوز 7. تعویض اویل پمپ

 در وستینال ، خدمات مربوط به اویل پمپ به شرح زیر است :

رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ تعویض اویل پمپ تعویض فشنگی روغنرفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن 8.تعمیر و تعویض واتر پمپ

در صورت خرابی واتر پمپ ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در مکانیکی وستینال انجام میشود.

9. تعویض تسمه دینام و هرزگرد و پولی 10. تعمیر و تعویض فلایویل

 از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشتنمرکز نبودن محل بلبرینگ شفت تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل خرابی دنده فلایویل خط افتادن فلایویل گشادی جای پیچ های فلایول 11.تعمیر و تعویض پمپ بنزین 12.تنظیم موتور خودرو تعمیرگاه جلوبندی وستینال

وظیفه جلوبندی ؛ تعلیق و هندلینگ خودرو در سرعت گیرها ، پیچ ها و دست اندازها میباشد. در وستینال خدمات تعمیر جلوبندی اساسی و سرویس کلی برای مشکلات جلوبندی سازی به شرح زیر می باشد :

صدای تلق تلق از زیر خودرو صدای قژ از زیر خودرومنحرف شدن خودرو به یکسمت سواری خشک و پر صدا روغن زدگی کمک ها 1.تعمیرات جعبه فرمان 2.میزان فرمان

روش های میزان فرمان در تعمیرگاه جلوبندی وستینال به دو صورت زیر است :

میزون فرمون جزئی از طریق غربیلک فرمونمیزون فرمون کلی از زیر خودرو و درون چال

3.تعویض و تعمیرات سیبک خودرو 4.تعویض و تعمیرات بوش طبق

یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزشاز زیر و جلو خودرو است که نشان می‌دهد این قطعه،  وظیفه خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد. در تعمیرگاه جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها اقدام میکنیم

5.تعویض و تعمیرات کمک فنر و فنر لول 6.تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمیرگاه خودرو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ روند کاهش قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی در پیش گرفته است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۱۹ میلیون تومان افت قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس tu5 که در صدر پرفروش‌ترین خودروهاست با ۲۸ میلیون تومان کاهش قیمت، در کانال ۸۴۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

ساینا s دوگانه‌سوز نیز از دیگر محصولات سایپا به شمار می‌رود که با سه میلیون تومان افت قیمت، ۴۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۵۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۶۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۸۵۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت سه محصول از بهمن‌موتور افزایش یافته است، وانت کارا تک‌کابین، دوکابین و وانت کاپرا نیز به‌ترتیب دو میلیون، سه میلیون و ۱۰ میلیون تومان رشد کردند.

کارا تک‌کابین با نرخ ۶۶۲ میلیون تومان، دوکابین ۸۷۸ میلیون تومان و کاپرا یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5، محصول مونتاژی بهمن‌موتور که با افت ۴۰ میلون تومانی رکورددار ریزش قیمت در میان خودروهای مونتاژی بوده که پنج میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

لاماری ایما، خودرو پرقدرت مونتاژی نیز با قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748267

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول