Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و هیئت همراه با رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای دیدار با رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به ریاست سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: ارتباط خوبی بین ارتش و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح از گذشته وجود دارد و امروز این آمادگی را داریم که برای موفقیت سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و تحقق آرمان حضرت‌عالی که روزی برسد دیگر پرونده‌ای نداشته باشیم، همکاری‌ها و تعاملات افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قانون‌مندی را یکی از ارزش‌هایی برشمرد که ارتش بدان شناخته شده است و اضافه کرد: نباید این ارزش را از دست بدهیم و در همه اقداماتمان باید قانونمند و با ضابطه حرکت کنیم.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در این دیدار به جایگاه «رفیع» ارتش در کشور اشاره کرد و خطاب به امیر موسوی گفت: شما جایگاه ارتش را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور و بروز رسانده‌اید و امروز با توجه به رسانه‌ای شدن مجموع اقدامات و فعالیت‌های این نیرو در حفظ مرز‌ها و امنیت کشور و شناختی که مردم از عملکرد آن پیدا کرده‌اند، همه کارکنان ارتش احساس غرور و شعف می‌کنند.

وی با اشاره به نقشه دشمن در ایجاد تفرقه بین سپاه و ارتش گفت: نیرو‌های مسلح بازوی توانمند کشور هستند که با وجود اتحاد و همدلی این دو نیروی بزرگ و با اقتدار، دشمن هیچ صدمه‌ای نمی‌تواند به کشور وارد کند.

حجت‌الاسلام پورخاقان همکاری و تعامل در حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح را یک ضرورت برشمرد و تصریح کرد: با مجرم متناسب با جرم باید برخورد شود، اما در عین حال حفظ جایگاه نیرو‌های مسلح نیز مهم است.

وی تفکیک بین شخصیت حقیقی و حقوقی مجرم در نیرو‌های مسلح را لازم دانست و افزود: ما حق نداریم شخصیت حقوقی مجرم را هر چند که مرتکب بالاترین جرم شده باشد، تضعیف کنیم، چون به جایگاه نیرو‌های مسلح صدمه وارد می‌کند.

این مقام قضائی در پایان ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و کمک فرماندهان بتوانیم جرایم را به پایین‌ترین میزان برسانیم./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش سازمان قضائی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا پورخاقان بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه مهم نیروهای مسلح در کسب مقام امنیت در کشور ادامه داد: حفظ و حراست از سلامت و امنیت این نیروهای مهم در نقش آفرینی‌های کشور مؤثر است.

پور خاقان بیان کرد: سازمان قضائی نیز موظف است ضمن حفظ، صیانت و حراست از این نیروها مانع از انحراف و ناخالصی در این نیروهای مهم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح در دنیا از جرایم پایین برخوردار هستند تاکید کرد: همین نرخ پایین هم برای ما زیاد است و تمام تلاش ما این است که پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 6090375

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد