Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دی ان ای» از خانواده غلامرضا منصوری و دخترخوانده وی اخذ شد

وکیل خانواده منصوری گفت: چون پرونده شاکی ندارد، فعلاً رسیدگی متوقف شده است و اگر ثابت شد که ورثه دختر آقای منصوری نیست، خواهر و برادر غلامرضا منصوری اولیای دم خواهند شد و قضیه را پیگیری خواهند کرد. وکیل خانواده منصوری از اخذ DNA از خانواده غلامرضا منصوری و دخترخوانده وی خبر داد. سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: جلسه رسیدگی به دادخواست نفی نسب برگزار شد و دادگاه تصمیم گرفت که از همسر، خواهر و برادر قاضی منصوری و دخترخوانده DNA گرفته شود. منتظریم تا مشخص شود، ورثه دختر واقعی آقای منصوری هست یا خیر. وی افزود: چون پرونده شاکی ندارد، فعلاً رسیدگی متوقف شده است و اگر ثابت شد که ورثه دختر آقای منصوری نیست، خواهر و برادر غلامرضا منصوری اولیای دم خواهند شد و قضیه را پیگیری خواهند کرد. علیزاده طباطبایی در خصوص شایعه همراهی یک خانم با قاضی منصوری نیز گفت: اولیای دم باید مشخص شوند تا از خانمی که همراه قاضی منصوری بوده نیز شکایت کنند.

پلیس: ممنوعیت تردد شبانه دیگر تأثیر ندارد، راه فرار آن را پیدا کرده‌اند

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: اصالت طرح ممنوعیت تردد شبانه به دوره شیوع و پیک کرونا برمی‌گردد، دروهمی‌های خانوادگی و تراکم جمعیت در حمل و نقل عمومی بیشترین سرایت کرونا را داشت لذا کارشناسان حوزه بهداشت و درمان طرح مذکور را پیشنهاد داده و این طرح نیز در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد، اکنون محدودیت شبانه در حوزه ترافیک آسیب ایجاد کرده و مردم نیز از این طرح ناراضی هستند اما ما منتظریم دوستان در شبکه بهداشت و درمان درباره تأثیر این محدودیت بر سرایت کرونا اظهار نظر شفافی داشته باشند و این موضوع در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شود. این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه دیگر تأثیرگذار نیست، گفت: این طرح اثر خودش را در مقطعی گذاشت، اکنون ترددهای شبانه خیلی کم نشده، راه فرار آن را پیدا کردند، مجوزهایی اخذ شده، خیلی‌ها به راحتی 10 شب به بعد تردد می‌کنند همچنین نواقصی نیز در سیستم‌ها و سامانه‌ها وجود دارد و تردد شبانه در مقطعی از جغرافیای تهران کنترل می‌شود.

قوه قضائیه: فروش کیلویی موبایل، تبلت و لپ تاپ متوقف شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: روز پنجشنبه نشست تخصصی بررسی وضعیت و مشکلات فرایند مبارزه با قاچاق کالا و مسائل مربوط به اموال تملیکی با حضور رئیس دستگاه قضا و مسئولان ذیربط برگزار شد. در بخشی از این نشست، عباس پوریانی «حاکم شرع» سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از یک اتفاق عجیب در امور اداری این سازمان خبر داد. به گفته پوریانی، واحد تحویل گیری در اموال تملیکی به کیلو است و حتی تلفن همراه هم کیلویی تحویل داده می‌شود. پوریانی گفت: وقتی کالایی به اموال تملیکی تحویل داده می‌شود واحد تحویل گیری به کیلو است، مثلا ۱۰۰ کیلو موبایل تحویل گرفتیم. ۴۸ ساعت بعد و در اولین روز کاری پس از جلسه مذکور، حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد. در نامه ای که منتشر شده است، پوریانی با صدور دستوری، درخواست فروش ۸۳ کیلوگرم تلفن همراه را ملغی کرده و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده، درخواست مورد اشاره را جهت اصلاح رویه و رفع نواقص اعاده میکند. در این دستور مقام قضایی، تاکید شده است، "برای مواردی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ...، نوع، مدل، سریال و نیز تعداد آنها باید بصورت واضح مشخص شود”. بدین ترتیب، با ورود دستگاه قضایی، فروش کیلویی و غیرحرفه‌ای کالایی مانند تلفن همراه که هر دستگاه آن با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایش، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد، در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متوقف شد.

اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران

فدراسیون فوتبال اردن بعد از شکست تیم ملی فوتبال بانوان این کشور برابر تیم ملی بانوان ایران تحقیق درباره جنیست بازیکن ایرانی را خواستار شده است. به گزارش rumonline، تیم ملی فوتبال بانوان اردن در مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت که این بازی بعد از تساوی در وقت‌های اصلی و اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد که در آن ایران با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا جواز حضور در جام ملت های آسیا را کسب کند. اکنون خبر رسیده که فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تحقیق درباره جنسیت حداقل یکی از بازیکنان ایرانی را خواستار شده است. شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توییتی در این باره نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه تحقیق و تفحص کند. ما از کمیته پزشکان مستقل AFC می خواهیم که تحقیق شفاف و واضحی درباره این بازیکن ایران و دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد. به ویژه اینکه تیم ملی فوتبال بانوان ایران سابقه چنین رفتارهای را دارد».

کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود در حمله سایبری به پمپ بنزینها مملکت دچار فاجعه و بلوا می شد

کیهان نوشت: اگر رئیسی رئیس جمهور نبودهرگز در ۱۰۰ روز ۹ سفر استانی انجام نمی‌شد و محرومین خوزستانی و سیستانی و خراسان جنوبی نمی‌توانستند بی‌واسطه گلایه‌ها و درددل‌هایشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.اگر مدیریت پشت میزنشینی در این دولت استمرار داشت به احتمال قوی در ماجرای حمله سایبری سه هفته پیش به سامانه سوخت، کشور دچار فاجعه و بلوایی می‌شد که نتایجش نامعلوم بود.در حالی که مدیریت میدانی دولت سیزدهم سبب شد این حمله در همان ساعات اولیه از دستیابی به اهدافش ناکام مانده و جریان سوخت رسانی پس از مدت کوتاهی به روند عادی‌اش بازگردد. در این حادثه هم نقش رئیسی و مدیریت میدانی او همچون حضور سرزده در وزارت نفت و مشاهده از نزدیک مدیریت امور و نیز حضور بی‌واسطه در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران و گفتگو با مردم تأثیر بسزایی در آرامش‌بخشی به جامعه داشت و افکار عمومی دیدند مسئول ارشد مملکت چقدر ساده و بی‌ریا در میانشان می‌آید و دغدغه رفع مشکل را دارد.

اظهارنظر عجیب نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره حوادث آبان

نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم به گفت: یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟
حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم اظهاراتی را مطرح کرده است که مشروح ان را در ادامه می خوانید.
*آقای نوروزی! این روزها در انگلیس دادگاهی برای اعتراضات آبا‌ن‌ماه 98 در حال برگزاری است، آیا بهتر نبود در ایران هم چنین دادگاهی برگزار می‌شد؟
یعنی چی؟ دادگاه چی برگزار شود؟
*دادگاهی در خصوص بی تدبیری های صورت گرفته و کشته‌شده‌های آبان 98 بعد در این دادگاه کُشته‌شده‌ها را باید محکوم کنند یا قاتلین را؟
*قطعا منظور محاکمه قاتلین و بی تدبیری های مسئولان است؛ کسانی‌که به مردم شلیک کردند.
یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟
هر چند ذکر این مطلب ضروری است که نوروزی در پایان صحبت‌هایشان عنوان کردند که «شوخی کردم» و بعد تماس را قطع می کند./دیده‌بان ایران

طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم

رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت اقتدار موشکی کشور و تاثیر آن در مذاکرات بین‌المللی گفت: حتی مذاکره کنندگان قبلی نیز در مذاکرات خود با کشورهای دیگر به نقاطی می‌رسیدند که اگر قدرت موشکی ایجاد شده توسط سردار طهرانی مقدم‌ها نبود، به همان اندازه هم به آنها چیزی نمی‌دادند.وی با بیان اینکه «ظالم زیانی جز زور نمی‌فهمد چون در ذات ظالم زور است»، اظهار کرد: مذاکره کنندگان ما الان باید خط قدرت را حفظ کنند یعنی در مذاکرات به دشمن تفهیم کنند که اگر حق ما را به صحبت و عدالت ندهند، حق را با قدرت از او خواهیم گرفت. باید شرکت کنندگان در جلسات مذاکره این موضوع را بدانند؛ امروز آمریکایی ها این را فهمیدند؛ چراکه وقتی با زور به میدان آمد تا نفت نفت کش ما را بدزدد، ما با زور نفت را از آن‌ها پس گرفتیم.رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.

نماینده مجلس: برخی مسئولان از سر شکم سیری به اتفاقات جامعه می‌نگرند/چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولین از سر شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم کاری و شرمساری عاید مردم نموده اند.روح الله حضرت پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: فریاد برمی‌آورم باید به مردم برگردیم، طبق خواست ها و انتظارات مردم عمل کنیم، متاسفانه بسیاری از مواضع، رفتارها، اعمال و تصمیماتمان با اراده مردم متغایر و حتی متضاد شده است.وی افزود: برخی از مسئولین از سر شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم کاری و شرمساری عاید مردم نموده اند. باید از این ملت عذرخواهی کنیم، دیگر آرا و نظرات مردم در کشور به طور واقعی شنیده نمی شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مردم از افزایش روزافزن تنش ها در روابط با جهان ناراحت هستند، یک عقیده و تفکر همیشه تبلیغ و ترویج می شود که هر کسی هم که خلاف آن را بگوید مورد بی‌احترامی و هجمه قرار گرفته و به طور طبیعی این وضع مردم را خشمگین ساخته است. حتی مراجع عالیقدر هم وقتی حرف مردم را می‌زنند مورد هجمه قرار می گیرند. مردم می خواهند از حق زندگی بهره برده و عدالت را تجربه کنند.حضرت پور با طرح اعتقاد که «گویا خیلی از استانداردهای سیاسی کشور عوض شده است» این سوالات را مطرح کرد: چرا صداوسیما از دلار ۲۸ هزار تومانی حرفی به میان نیاورد؟ نمی دانم چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟ نمی دانم چرا دیگر بورس دغدغه ملی نیست؟ چه شد که دامادسالاری و خویشاوندسالاری که تقبیح می شد باز توسط تقبیح گرایان احیا شده است.وی افزود: مذاکره با جهان که از نگاه برخی امری ضد ملی بود، حالا با جدیت دنبال می شود. باز هم خداراشکر ما هم راضی هستیم. هر کسی می تواند مشکلات را حل کند ما هم در کنار او هستیم، البته دیگر هیچ کدام از این سوال ها و جواب ها برای این ملت رنج کشیده ارزشی ندارد. اگر می توانید در عمل به داد مردم برسید وگرنه تحولات اساسی در سیستم کشورداری را آغاز کنید.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آمار مهاجرت را فاجعه دانست و اظهار کرد: چه کرده‌ایم که مردم سرمایه های خود را صرف خرید خانه و ملک در سایر کشورها می کنند؟

نماینده مجلس: ما مسئولان بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را

عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است به جای نمک به زخم مردم پاشیدن از طریق حرف‌ها، با آنها همدردی کنیم و بهتر است تریبون‌های مهمی مثل نماز جمعه و رسانه ملی، پناهگاه مردم و محل وحدت مردم و مسئولان باشد. ما وکیل ملت هستیم و همه مسئولان قوا در یک کشتی نشسته‌ایم و بی شک افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست.وی افزود: نه رأی همگانی به همه کابینه و نه رد دوفوریت لایحه درخواستی امروز دولت، هیچکدام طبیعی نیست. دولت باید شرایط حمایتی آحاد نظام از دولت را ارج بنهد و از آن استفاده کند.روح الامینی در پایان با بیان اینکه شایسته سالاری از نسبت های نسبی و سببی متفاوت است، گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت‌های سببی، نسبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید جوانان انقلابی را امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد و نگذاریم آنها به گوشه‌ بی تفاوتی بروند. به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

رضایت روزنامه کیهان از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست!

روزنامه کیهان با تیتر «توجه ویژه به معیشت مردم در 100روز نخست دولت سیزدهم» از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست تلویحا حمایت کرد!

دولت ۱۸ میلیارد دلار ارز نیاز دارد

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان تقاضای بررسی این لایحه گفت: «خشکسالی باعث شد میزان برداشت کالا‌های اساسی مثل گندم و دانه‌های روغنی و همچنین نهاده‌های دامی مانند جو، ذرت و ... به شدت کاهش یابد.»او با بیان اینکه نیاز به واردات بیشتری نسبت به آنچه در بودجه آمده بود داریم، عنوان کرد: "قرار بود ۱۱.۵ میلیون تن گندم از داخل خریداری شود، اما از این میزان تنها ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تأمین شد و لازم است ۸ میلیون تن دیگر وارد شود تا در پایان سال با ذخیره احتیاطی به سال ۱۴۰۱ منتقل شویم."رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش قیمت جهانی در این محصولات و کسری مضاعف در این حوزه، به برخی از این افزایش قیمت‌ها اشاره و عنوان کرد: «دانه‌های روغنی در سال ۹۹، ۴۳۲ دلار در تن بود که در سال جاری به ۶۹۷ دلار در تن رسیده است، همچنین قیمت کنجاله از ۳۷۱ دلار در تن به ۵۳۵ دلار رسیده، همچنین روغن خام از ۷۴۶ دلار در تن به ۱۴۵۰ دلار و قیمت ذرت از ۲۲۰ دلار در تن به ۳۵۰ دلار، قیمت جو از ۲۱۷ دلار در تن به ۳۳۰ دلار و نیز قیمت گندم از ۲۰۶ دلار در تن به ۳۴۰ دلار در تن رسیده است.»میرکاظمی با اشاره به برآوردی که برای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و صمت صورت گرفته بود، نیاز به ۱۸ میلیارد دلار داریم، اظهار کرد: «اگر بخواهیم مأموریتی که در بودجه به میزان ۸ میلیارد دلار دیده شده را انجام دهیم، به حدود ۱۸ میلیارد دلار ارز نیاز داریم که برای دولت امکان‌پذیر نبوده است.» رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به پیشنهاد دولت برای حل این مشکل گفت: "ما از مجلس اجازه می‌خواهیم میزان یارانه از حالتی که در حال حاضر به آن واقف هستید و بی‌اثر است به گونه‌ای باشد که به صورت مستقیم به مردم پرداخت شود چرا که با مشاهده قیمت کالا‌ها متوجه می‌شویم، کالا‌هایی که ارز ترجیحی دریافت کرده‌اند، مثل لبنیات، مرغ و تخم‌مرغ در مهر ماه امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته است یعنی اثربخشی این موضوع در زندگی مردم دیده نشده و کمرنگ‌تر نیز شده است."

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شد

در نشست امروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است.در نشست امروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد.وی دانش آموخته حقوق دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است.

۱۱ چهره سرشناسی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی رفتند؛ از عارف تا ولایتی

بر اساس حکم امروز رهبر انقلاب ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.طبق حکم صادر شده از سوی رهبر انقلاب علاوه بر روسای قوا و شخصیت‌های حقوقی این شورا برخی از چهره‌های جدید جایگزین برخی از چهره‌های سرشناس حقیقی این شورا شدند.بر این اساس ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید و ایمان افتخاری، امیرحسین بانکی‌پور فرد، عادل پیغامی، حسین ساعی، ابراهیم سوزنچی، مرتضی میرباقری و احمد واعظی به عنوان چهره‌های جدید جایگزین آنها شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده بسته ویژه خبری بسته خبری اخبار روز طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده شورای عالی انقلاب فرهنگی فدراسیون فوتبال اردن ممنوعیت تردد شبانه مجلس شورای اسلامی غلامرضا منصوری مذاکره کنندگان دلار در تن میلیارد دلار اموال تملیکی حجت الاسلام قاضی منصوری رئیس شورای تلفن همراه رسانه ای متوقف شد تیم ملی چه کسی ک شتیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب