Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : تمامی بیمارستان های استان مرکزی آماده پذیرش مصدومان زلزله استان هرمزگان را دارند.

به گزارش برنا از اراک ،دکتر سید محمد جمالیان در گفتگو با برنا افزود : در پی وقوع دو زمین لرزه شدید در استان هرمزگان تمامی بیمارستانهای استان مرکزی در راستای پذیرش و مداوای مصدومین احتمالی این حادثه در آماده باش کامل می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت : به ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز برای اعزام به مناطق زلزله زده استان هرمزگان دستور آماده باش داده شده است که در صورت نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

لازم به ذکر است، عصر امروز دو زمین لرزه به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر، مناطقی از استان هرمزگان را لرزاند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد

رامین نسیمی دوست در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با اهدای عضو دومین ایثارگر از استان اردبیل در سال جاری و اعزام پیکر ایشان به تهران شاهد روند روبه رشد اهدای عضو و فرهنگسازی این امر پسندیده در اردبیل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: زنده یاد گلی حمیدیان ۶۱ ساله اهل و ساکن شهرستان اردبیل به دنبال خونریزی مغزی در بخش ICU جراحی مغز و اعصاب بیمارستان فاطمی اردبیل بستری شده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی این بیمار و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتورهای واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان ساعت 4:30 روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

کد خبر 6094106

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته