Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسین احسانی مدیر پژوهش دانشگاه سمنان افزود: ششمین کنفرانس بلور ایران با حضور استادن و پژوهشگران شناخته شده داخلی و بین المللی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و افزود: این رویداد علمی در راستای نیل به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و نیز ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین پژوهشگران و دانشمندان حوزه ماده چگال و رشد بلور در سطح ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، افزود: از این تعداد ۴۸ مقاله پذیرش شد که هشت مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله هم به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران اظهار داشت: این کنفرانس بستری است برای ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در زمینه‌های متنوع ماده چگال و رشد بلور، و همچنین سلسله نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان این حوزه برگزار شود.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران تاکید کرد: آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس رشد بلور ایران روز ۲۶ آبان ساعت ۹ صبح به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه سمنان پژوهش علمی کنفرانس رشد بلور ایران ششمین کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان