Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح بررسی‌های جلسه امروز(یکشنبه، ۲۳ آبان) کمیسیون متبوع خود، از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد ‌و گفت که نمایندگان به برنامه‌های وی رای ندادند.

غلامرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون، سوابق و برنامه‌ها، صلاحیت و انطباق مدارک وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه بررسی‌ها، کمیسیون به برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی رای مثبت نداد، گزارش رای‌گیری امروز در جلسه صحن روز سه‌شنبه(۲۵ آبان) قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی بود که کار بررسی این طرح تقریبا نهایی شده است و ۲ بند الحاقی به آن نیز در جلسه آینده کمیسیون بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس وزیر پیشنهادی جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش