Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:36:50 GMT

شبکه برق هرمزگان پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۴۸۸۶

شبکه برق هرمزگان پایدار است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن متولی زاده، مدیر عامل شرکت توانیر، گفت: برق کمتر از یک درصد مشترکان هرمزگانی به سیم پارگی قطع است که  این شبکه‌ها نیز پس از کسب از طمینان از ایمنی مردم و رفع سیم پارگی ها، برقدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

برق برخی از نقاط بندر عباس قطع شده است

مدیرعامل توانیر تاکید کرد: تا زمان رفع مشکلات جزیی باقی مانده همه گروه‌های عملیاتی در آماده باش کامل باقی خواهند ماند و پس از آن نیز با توجه به احتمال بروز پس لرزه، این آماده باش حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، در رابطه با قطعی برق و خسارات آن بیان کرد: خسارت‌ها و قطعی برق که در برخی از نقاط رخ داده بود، در ساعات نخست پس از زلزله رفع شد و در حال حاضر شبکه پایدار است و قطعی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توانیر قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد