Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان گفت: تمامی امکانات جهت اسکان و تامین امنیت مردم که قصد دارند شب را بیرون از منزل سپری کنند، آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در پی وقوع زمین لرزه های 6.4 و 6.3 ریشتری، استاندار هرمزگان در بخش فین شهرستان بندرعباس به عنوان مرکز وقوع این زلزله ها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دوستی در این بازدید با اشاره به آسیب زلزله به دیوار برخی منازل در بخش فین، عنوان کرد: تا کنون در این بخش به عنوان مرکز وقوع زمین لرزه های 6.4 و 6.3 ریشتری، تلفاتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت زلزله ها و پس لرزه ها و حضور مردم در بیرون از منازل، نیروی انتظامى جهت تامین امنیت در سطح شهرها و روستاها حضور دارد.

استاندار هرمزگان افزود: تدابیر لازم برای تامین امنیت مردمی که خانه های خود را ترک کرده اند، اتخاذ شده است و تمامی امکانات جهت اسکان مردم آماده است.

دوستی تصریح کرد: اماکن ورزشی برای اسکان مردم که قصد دارند شب را بیرون از منزل سپری کنند، آماده شده است.

وی گفت: به بخشداران نیز اعلام شده است محوطه هایی را برای اسکان مردم روستاها فراهم کنند و چادر مورد نیاز جهت اسکان مردم تامین شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام کادر پزشکی استان به مراکز درمانی فراخوانده شده اند.

در پی وقوع زمین لرزه های 6.4 و 6.3 ریشتری، ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان در حالت آماده باش قرار دارد و استاندار هرمزگان و مدیران استانداری از مناطق زلزله زده در سطح شهر بندرعباس و بخش فین بازدید کردند.

همچنین جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران در استانداری هرمزگان برگزار شد و ضمن آماده باش کامل، وضعیت مناطق زلزله زده توسط مسئولان به صورت لحظه به لحظه در حال رصد است.

مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در مسیر بزرگراه بندرعباس به حاجی آباد خودداری کنند

 مهدی دوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زمین لرزه های 6.4 و 6.3 ریشتری به مرکزیت بخش فین شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان، اظهار کرد: با توجه به وقوع این زلزله ها و پس لرزه ها از مردم بزرگوار می خواهیم ضمن حفظ آرامش و خونسردی و رعایت توصیه‌های ایمنی، از ترددهای غیرضروری به ویژه در مسیر بزرگراه بندرعباس به حاجی آباد خودداری کنند.

وی ادامه داد: در این مسیر با ریزش سنگ مواجه بودیم که بخشی از بازگشایی آن انجام شده اما عملیات پاکسازی کامل در این محور در حال انجام و همچنان بخشی از مسیر بسته است.

استاندار هرمزگان افزود: در بازدیدهایی که از روستاهای بخش فین از جمله روستای رضوان و همچنین روستای سیاهو بخش مرکزی شهرستان بندرعباس داشتیم، ترک خوردگی دیوار ساختمان ها خسارت های ناشی از زلزله بوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقوع زمین لرزه های 6 4 و 6 3 ریشتری استاندار هرمزگان اسکان مردم بخش فین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود