Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کمال شهسواری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی شهرستان جوانرود در نشست مناسب‌سازی معابر شهری جوانرود افزود: خدمت به جانبازان، معلولان و سالخوردگان و افراد ناتوان از مهمترین وظایف است و باید مسئولان در راستای تکریم و احترام به این قشر تلاش کنند.

او بر رعایت اصول مناسب سازی در ساخت و ساز‌ها به ویژه در حوزه معابر عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی با جدیت تمام این موضوع را پیگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسواری یادآور شد: متولیان امر باید در کنار مناسب سازی فضا‌های اداری، احداث رمپ‌ها و سرویس‌‎های بهداشتی نسبت به محوطه سازی متناسب با موقعیت معلولان اقدام کنند.

مناسب سازی اماکن و معابر عمومی فقط نیاز معلولان نیست

جمال مرادی رییس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود نیز مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی را نیاز تمام افراد جامعه دانست و گفت: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی فقط نیاز معلولان نیست بلکه زنان باردار، سالمندان، آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سایر اقشار نیز از این فضا‌ها استفاده می‌کنند.

او با اشاره به لزوم مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی افزود: تسریع در مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی گامی در جهت خدمت به افراد ناتوان شهر و موجب رضایت خداوند متعال قرار می‌گیرد.

اصلاح رمپ بوستان هلانیه، ایجاد مسیر نابینایان، رفع موانع و اختلاف سطح خیابان امام شافی و مناسب سازی برخی از معابر عمومی و اداری از مهمترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمرانی مناسب سازی معلولان اماکن عمومی و دولتی مناسب سازی اماکن معابر عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی، در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق و مراسمی که در این میدان برگزار می‌شود برای هرچه بهتر برگزاری مراسم و عزاداری محدودیت‌های به اجرا درآمده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب از خیابان سازمان آب محدودیت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در خیابان آیت الله کاشانی در مسیر شرق به غرب از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ مؤمنی گفت: شهروندانی که در محور آیت الله کاشانی در حرکت هستند قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می‌توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می‌توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت‌های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6096218

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی