Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:02:05 GMT

تعداد مصدومین زلزله در هرمزگان به ۴۷ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۵۵۶۸

تعداد مصدومین زلزله در هرمزگان به ۴۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان گفت: از این ۴۷ مصدوم در حال حاضر ۷ نفر بستری هستند که ۵ نفر در بخش اورژانس هستند و دو نفر در بخش بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۳۹ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی سرپایی مرخص شدند، عنوان کرد: اغلب این افراد دچار پیچ خوردگی و تنگی نفس شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به فوت یک نفر در این زلزله، ادامه داد: اغلب این مصدومیت ها یا به دلیل اضطراب ناشی از زلزله یا در هنگام ترک یا فرار از محل قرارگیری افراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5351902

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان زلزله زمین لرزه ویروس کرونا زلزله بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا زمین لرزه اردبیل گرگان عکس استانها سانحه تصادف شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خواننده که در هفته‌های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر می‌رسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش صبا، این خواننده هفته گذشته در نامه‌ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی‌ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی‌ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی «ترانه شرقی» همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904038

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز