Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر رحیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هر سال به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است. 

وی افزود: ۵۴۲ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی امسال در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این برنامه ها در کتابخانه های عمومی استان و با استفاده از بستر فضای  مجازی اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رحیمیان عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها ترویج روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین قشرهای مختلف مردم استان به  ویژه  نسل جوان است.  

وی ابراز داشت: برخی از این برنامه ها شامل بازنمایی آثار و منابع کتابخانه ‌ای، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی  فقیه در استان، برگزاری ۲۵ جشن کتاب و آیین تکریم در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابدار و نشست کتابخوان مجازی با حضور کتابداران  کشوری و اعضای کتابخانه‌ های استان است. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۳ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در ۹ شهرستان این استان وجود دارد  که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی در حال فعالیت هستند. 

رحیمیان اظهار داشت: سالن ‌های مطالعه این تعداد کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد آماده ارائه خدمات به کتابخوانان بوده و کتاب نیز امانت می ‌دهند. 

وی افزود: به ازای هر ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد سه نفر عضو کتابخانه‌ های عمومی این استان هستند. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فضای فیزیکی کتابخانه ‌های عمومی این استان ۲۲ هزار و ۱۱۴ مترمربع بوده و  به ازای هر ۱۰۰ نفر در استان سه مترمربع فضای مطالعه وجود دارد.  

رحیمیان عنوان کرد: ۶۰۰ هزار نسخه‌ کتاب در کتابخانه‌ های عمومی کهگیلویه و بویراحمد موجود است. 

وی ابراز داشت: به ازای هر ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد ۸۳ نسخه کتاب در کتابخانه ‌های عمومی این استان وجود دارد. 

برچسب‌ها کتابداری کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابداری کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابداری کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب یاسوج کتابخانه های عمومی کهگیلویه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی