Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به ظرفیت نهاد‌های انقلابی در حوزه های مختلف و به‌ویژه اجرای طرح‌های اقتصادی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت این نهادها در استان روند محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی شتاب می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی از ورود واحدهای صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامى در خرید سیب صنعتی استان و کمک به تعادل قیمت سیب های صنعتی قدردانی کرد و افزود: با ورود واحد های صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامى برای خرید سیب صنعتی با قیمت تضمینی، باغداران توانستند بخشی از سیب صنعتی خود را با قیمت قابل قبول به فروش برسانند. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف افزود:  در بحث محرومیت‌زدایی و اجراى طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور موثر نهادهای انقلابی به‌ویژه بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامى هستیم. 

معتمدیان همچنین در این دیدار از آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حضور در آذربایجان‌غربی و بررسی زمینه‌های سرعت‌بخشى به پروژه‌های  محرومیت‌زدایی و توسعه‌ی این پروژه‌ها و همچنین اجرای پروژه‌های اقتصادی در استان دعوت کرد.

در این دیدار فتاح رییس بنیاد مستضعفان نیز با تبریک انتصاب محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامى آماده حضور در آذربایجان‌غربی و توسعه‌ى  طرح‌های اقتصادی در راستاى ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی فارس ارومیه ارومیه تراکتور استاندار آذربایجان غربی بنیاد مستضعفان انقلاب محرومیت زدایی انقلاب اسلامى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی