Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی رضایی شبانگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع زمین لرزه عصر امروز در استان هرمزگان، تونل "تنگ زاغ" در محور شریانی سیرجان - بندرعباس دچار ریزش و مسدود شده است.

وی اظهار داشت: عوامل مربوطه برای بازگشایی مسیر سیرجان به بندرعباس در حال تلاشند اما از این لحظه تا اطلاع بعدی، تردد هر نوع وسیله نقلیه در این محور ممنوع است و ماموران پلیس راه با استقرار در این محور از تردد وسایل نقلیه جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان از رانندگان خواست با پلیس در این زمینه همکاری کنند.

عصر امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه دو زمین لرزه به بزرگی ۶ و ۴ و ۶ و ۳ ریشتر در مقیاس درونی زمین استان هرمزگان در جنوب ایران را به لرزه درآورد.

به دنبال این زمین لرزه های شدید، هشت پس لرزه نیز مناطق مختلف هرمزگان را لرزانده و موجی از نگرانی و وحشت میان مردم ایجاد شد.

۲۷ نفر در این زمین لرزه آسیب دیدند و یک نفر نیز بر اثر سقوط تیربرق جان خود را از دست داد.

تا ساعتی دیگر معاون اول رییس جمهوری برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده وارد بندرعباس می شود.

زلزله هرمزگان در ۲۰ کیلومتری سوزا، هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان و مناطقی از کرمان احساس شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا کرمان نیروی انتظامی کرمان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کرمان نیروی انتظامی کرمان پلیس راهور ناجا کرمان نیروی انتظامی کرمان زلزله زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن