Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: زلزله امروز در استان هرمزگان به هیچکدام از تأسیسات پالایشگاه ستاره خلیج فارس آسیبی وارد نکرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور بیان کرد: همه تاسیسات و واحدهای عملیاتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که رسالت تولید ۵۰ درصد از فرآورده‌های راهبردی سبد سوخت و تامین امنیت انرژی کشور را عهده‌دار است، پس از ۲ زلزله شدید بیش از ۶ ریشتری امروز به صورت عادی عملیاتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به امکان بروز پس لرزه ها، نشست کمیته بحران در لحظه‌های‌ اولیه در این پالایشگاه تشکیل شده و مصوبه‌های لازم به منظور حفظ ایمنی کارکنان و پالایشگاه بر اساس دستورعمل‌های از پیش تدوین شده اجرا شده است.

دادور ادامه داد: کارکنان ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس برای رفع هر گونه مشکل احتمالی در حالت آماده باش کامل هستند، تا استمرار  ایمن عملیات تولید تضمین شود و با لحظه ای وقفه مواجه نشود.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان نقشی راهبردی در تأمین فرآورده‌های سوختی کشور به عهده دارد و تضمین امنیت نیمی از سبد سوخت کشور را به ارمغان می‌آورد.

منبع: شانا

کلیدواژه: پالایشگاه ستاره خلیج فارس مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس زلزله پالایشگاه ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم