Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:25:31 GMT

امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهیدان است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۵۸۰۴

امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی که در گلزار شهدا کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی ۳۷ سال گذشته به دست کسانی به شهادت رسید که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نکرده و همسری را که برای نجات شوهرش تلاش می‌کند به همراه کودک خردسال‌اش به شهادت می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروهک‌های ضدانقلاب در کرمانشاه و سنندج فعالیت می‌کردند اما شهیدانی مانند شهید سعید جعفری و همرزمانش با آنها مقابله می‌کنند و آرامش امروز ما مدیون خون شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر زمانی که مشکلی در کشور رخ می‌دهد این شهیدان هستند که کشور را از پیچ‌های خطرناک عبور می‌دهند و روزی شهدای غواص روزی شهید محسن حججی و امروز فاطمه اسدی هوای شهرها را عطر افشانی می‌کنند.

احمدی تاکید کرد: امروز نیازمند کار فرهنگی برای جوانان و نوجوان هستیم و شهدا بهترین افراد برای الگو سازی در جامعه هستند و امروز مشاهده می‌شود مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعتی بدون زائر نیست.

وی بیان کرد: شهدا نزد خداوند از جایگاهی ویژه برخوردارند و شهیده فاطمه اسدی پس از گذشت ۳۷ سال تفحص و شهر به شهر قلب‌های ما را از دلبستگی‌ها رها می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز رمز عبور از مشکلات تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده و هرجا از منویات مقام معظم رهبری ساده عبور کردیم گرفتار مشکلات شدیم و شهدا نمونه بارز تبعیت از ولایت فقیه هستند.

کد خبر 5351909

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه یوسف احمدی فاطمه اسدی شهید تشییع شهدا قاسم سلیمانی امنیت پایدار ویروس کرونا زلزله بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه زمین لرزه واکسن کرونا اردبیل عکس استانها گرگان سانحه تصادف شیوع کرونا فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا