Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، مراسم وداع با پیکر شهیده فاطمه اسدی شامگاه امروز با حضور مردم ولایتمدار و متدین کرمانشاه در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم معنوی در سخنانی اظهار داشت: هر یک از شهیدان این سرزمین برای ملت ایران پام ویژه ای دارند و پیدا شدن پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی بعد از 37 سال خود برای همه ما حامل یک پیام بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سرگذشت این شیرزن کُرد بسیار قابل تامل است، بانویی که برای حفظ کرامت ایران اسلامی از داشته هایش که همان نوزاد شیره خواره و دختر سه ساله اش بود گذشت و با ایستادن در مقابل عوامل فتنه گر و ضدانقلاب به شهادت رسید و همین شهادت باعث رسوا شده حیث نداشته منافقین گشت.

در ادامه این مراسم، محمد بداغی؛ مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: به درخواست مردم ولایتمدار کرمانشاه پیکر مطهر این شهید به این استان آورده شده است تا با وی وداعی داشته باشند که این وداع در اصل نوعی بیعت دوباره به انقلاب و ولایت فقیه است.

بداغی به نحوی به شهادت رسیدن شهیده فاطمه اسدی به دست عوامل ضدانقلاب اشاره کرد و گفت: همسر شهیده فاطمه اسدی وسط یکی از گروهک اسیر می شود و برای آزاد کردن او مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را مطالبه می کنند، این شهیده تمام اموال و اثاثیه و خانه اش برای نجات همسرش می فروشد و برای آزاد کردن او به منطقه ای که گروهک خواسته بودند می رود که خودش نیز اسیر می شود و زمانی که ضدانقلاب با افکار و طرفداری این شهیده از انقلاب روبرو می شوند پس از شکنجه های فراوان وی را به شهادت می رسانند.

براساس این گزارش، در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص، پیکر مطهر این بانوی شهیده در ارتفاعات چهل چشمه شهرستان دیواندار کردستان پیدا شد و سه شنبه هفته جاری جوار امامزاده «بی بی هاجر خاتون» سنندج به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شهیده فاطمه اسدی شهیده فاطمه اسدی پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با ورود به فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار شد.

کد خبر 750168

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان