Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از تارنمای اینترنتی شبکه "روسیا الیوم"، می الکیله همچنین نسبت به پیامدهای ناشی از شرایط جسمانی خطرناک پنج تن از اسیران فلسطینی دربند زندان‌های اسرائیل که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، هشدار داد.

وی از جامعه جهانی و نهادهای حقوقی و قانونی خواست که برای نجات جان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هرچه زودتر وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که اشغالگران هیچ توجهی به سلامتی اسیران فلسطینی نمی‌کنند و عامدانه در حق آنان دست به اهمال پزشکی می‌زنند.

الکیله ادامه داد که وزارت تحت مدیریت وی به صورت مداوم شرایط بهداشتی اسیران دربند زندان‌های صهیونیست را پیگیری می‌کند.

وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان سکوت در موضوع اسیران را به معنای مرگ حتمی آنان به ویژه اسرای بیمار دانست و گفت که ۵۵۰ اسیرا به شدت دچار بیماری‌ هستند و نیازمند پیگیری و مراقبت بهداشتی شدید هستند و از میان آنها ۱۰ اسیرا نیز دچار سرطان هستند.

برچسب‌ها محمود عباس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود عباس رژیم صهیونیستی فلسطین محمود عباس رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت