Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" با بیان اینکه با انتشار خبر زمین لرزه در بندرعباس استان هرمزگان پلیس پای کار آمد، افزود: در این رابطه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تدابیری را اتخاذ و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین این راهبردها مدیریت، ایجاد آرامش و تامین امنیت برای مردم زلزله زده است به گونه ای که هموطنان عزیز هیچ دغدغه‌ای از این نظر نداشته باشند، گفت: مدیریت ترافیک در جاده‌ها و نیز امدادرسانی و برپایی چادرهایی برای اسکان مردم در تفرجگاه‌ها از دیگر اقدامات پلیس پس از وقوع زمین لرزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناجا  اعتماد مردم و همکاری مؤثر سازمان‌ها در این حادثه را از موارد هموارکننده ماموریت های نیروی انتظامی دانست و افزود: لذا قطع یقین می‌توان گفت همکاری مردم با گروه‌های امدادی و پلیس می تواند در ایجاد هرچه بهتر خدمات رسانی موثر باشد.

حاجیان ادامه داد: بر اساس تمهیداتی که نیروی انتظامی برای وقوع حوادث این چنینی اندیشیده است، با تمام توان برای خدمت رسانی به زلزله زدگان آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه تمام یگان های امدادی و عملیاتی نیروی انتظامی در سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: افزایش گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در سطح شهر و برپایی چادر در مناطقی از شهر برای استقرار زلزله زدگان از دیگر اقدامات پلیس در این حادثه است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند، افزود: تلاش همه ما این است که برای هیچ یک از مردم اتفاق ناگواری نیفتد لذا مردم با رعایت هشدارهای پلیس و ستاد بحران می توانند همیار ما  و ستاد بحران باشند.

وی  اظهار کرد: مردم با حفظ خونسردی،جلوگیری از سوءاستفاده فرصت طلبان، سودجویان و تاکید بر مراقبت از اموال خود همیار ما باشند و پلیس نیز ضمن هوشیاری و اشراف کامل،  از آمادگی کامل در برقراری امنیت مناطق زلزله زده برخوردار بوده و ضمن افزایش نیروهای گشتی خود، تدابیر لازم را در این زمینه بکار خواهد گرفت.

حاجیان در پایان به مردم توصیه کرد از توجه به شایعات بی پایه و اساس در فضای مجازی خودداری و هرگونه اخبار موثق را از منابع معتبر و رسانه های رسمی کشور پیگیری و هرگونه موارد مشکوک را  از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس  گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۲ زلزله به فاصله یک دقیقه استان هرمزگان را لرزاند.

زلزله‌ای به بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه روز یکشنبه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

به دنبال زمین لرزه رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله شدید استان هرمزگان تاکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت و پس از اطلاع از وقوع زلزله در برخی استان های جنوبی کشور از تمام دستگاه‌های مسئول استان هرمزگان و همچنین در صورت نیاز استان‌های همجوار و نیز وزارتخانه‌های مسئول خواست در اسرع وقت و با اولویت امدادرسانی، رسیدگی به وضعیت منطقه را پیگیری کنند.

رییس جمهوری همچنین از معاون اول خود خواست در سریع‌ترین زمان ممکن با حضور در محل وقوع زلزله از نزدیک مسائل و مشکلات ناشی از آن را بررسی کند تا مردم احساس آرامش و امنیت داشته باشند و اطمینان پیدا کنند که امدادرسانی به موقع و به خوبی انجام می‌شود.

برچسب‌ها سردار حسین اشتری زمین لرزه هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری زمین لرزه هرمزگان سردار حسین اشتری زمین لرزه هرمزگان استان هرمزگان نیروی انتظامی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس