Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:50:32 GMT

هنوز میزان خسارات به خانه‌های هرمزگان مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۶۲۲۵

هنوز میزان خسارات به خانه‌های هرمزگان مشخص نیست

تا کنون آمار دقیقی از میزان خسارات به واحدهای مسکونی و ساختمانهای استان هرمزگان مشخص نشده و طبق اعلام بنیاد مسکن، نیروها و ماشین آلات بنیاد برای ارزیابی، تعیین خسارات و آواربرداری در حالت آماده باش به سر می‌برند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر جزئیات خسارات به واحدهای مسکونی و ساختمانهای واقع در مناطق زلزله زده استان هرمزگان مشخص نیست و به محض اینکه ستاد حوادث استان تصمیمی مبنی بر اعزام ماشین آلات و ارزیابهای بنیاد مسکن به منطقه اتخاذ کند فعالیتهای بنیاد شامل ارزیابی، تعیین خسارات، آواربرداری و بازسازی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مسکن در این زمینه به ایسنا اعلام کرد که اولین کسانی که به مناطق آسیب دیده اعزام می‌شوند گروههای امدادی و هلال احمر هستند و با تصمیم ستاد حوادث، ارزیاب‌ها و ماشین آلات بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارات، آواربرداری و بازسازی واحدهای آسیب دیده وارد عمل خواهند شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد، نیروهای بنیاد در استان هرمزگان در حال اعزام به مناطق آسیب دیده هستند و به محض ارزیابی و تعیین خسارات، اطلاعات آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش، ساعت ۱۵:۳۶ روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر عمق ۱۸ کیلومتری منطقه لافت در استان هرمزگان را لرزاند و چند ثانیه پس از آن نیز زلزله‌ای دیگر به بزرگی ۶.۳ ریشتر همین منطقه را در عمق ۱۰ کیلومتری از زمین لرزاند. تا کنون یک فوتی و ۱۱ مصدوم گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله زمین لرزه هرمزگان بندرعباس زلزله لافت استان هرمزگان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد