Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال امارات در حالی وارد فرودگاه رفیق حریری در بیروت شد که یک تیم محافظتی مسلحانه هم آنها را همراهی کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از الجزیره، تیم  ملی فوتبال امارات و لبنان در حالی در انتخابی جام جهاتی ۲۰۲۲ به مصاف هم می روند که دو کشور دچار تنش سیاسی شده اند و حتی امارات درخواست داد که این بازی در لبنان برگزار نشود که فیفا مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان امارات برای رویارویی با لبنان وارد فرودگاه رفیق حریری شد. نکته بسیار عجیب اینکه یک تیم امنیتی مسلح کاروان امارات را همراهی کرد که باعث تعجب و جنجال در رسانه های لبنانی شد.

این اقدام اماراتی ها حتی واکنش بسام المولوی وزیر کشور لبنان را به دنبال داشت تا جایکه او در توییتی نوشت: یک تیم امنیتی مسلح از امارات وارد لبنان شد چرا که آنها می خواهند امنیت تیم ملی فوتبال این کشو را تامین کنند.

این اقدام اماراتی ها باعث اعتراض لبنانی ها شد و واکنش های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت.

این بازی درحالی برگزار می شود که لبنان از ۵ بازی قبلی خود ۵ امتیاز دارد این درحالی است که امارات با ۳ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229629 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد