Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@23:26:59 GMT

انفجار مرگبار خودرو در لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۶۶۸۵

انفجار مرگبار خودرو در لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس انگلیس امروز، یکشنبه اعلام کرد، در اثر انفجار خودرویی خارج از بیمارستان زنان در شهر لیورپول در شمال غرب انگلیس یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش العربیه، پلیس مرسی‌ساید در لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد: خبری درباره وقوع انفجار مقابل بیمارستان زنان لیورپول به دست ما رسید و فورا نیروهای پلیس در کنار نیروهای آتش‌نشان در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس افزود: متاسفانه می‌توانیم تایید کنیم که یک نفر جان خود را از دست داده و فرد دیگر به بیمارستان منتقل شده تا تحت مداوا قرار بگیرد و حالش خوب است.

پلیس اشاره کرد، درباره ابهامات این حادثه تحقیق می‌کند. این انفجار ناشی از از انفجار یک دستگاه تاکسی بود که در مقابل بیمارستان در ساعت ۱۱ به وقت گرینویچ پارک شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیورپول انفجار خودرو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان