Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- با وجود اجرای دیوار ساحلی برای گلزار شهدای معمولان هنوز خطر ریزش قبور شهدا به داخل رودخانه کشکان وجود دارد و خانواده‌های شهدا و مردم معمولان گلایه‌مند هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، گلزار شهدای شهر معمولان در سیل فرودین 1398 دچار آسیب جدی شد و در پی ریزش بخش‌هایی از آن، نگرانی‌های زیادی برای خانواده‌های شهدا و مردم معمولان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم در گزارشات متعددی از جمله «چشمان اشک بار پدران و مادران شهدای معمولان/ چرا کسی از تخریب قبور شهدا جلوگیری نمی‌کند+ فیلم»، « 23 ماه غبار غفلت مسئولان برگلزار شهدای معمولان؛ قبور شهدا در آستانه تخریب+تصاویر»، «ادامه پیگیری تسنیم| گلزار شهدای ‌معمولان ‌در چند قدمی تخریب قرار دارد‌ / ‌مسئولان ‌مشکل ‌را جدی نگرفته‌اند + تصاویر»،«2 سال وعده برای ساماندهی گلزار شهدای "معمولان"/ قبور زیرسایه بی‌تدبیری درحال تخریب است + تصویر»،«گزارش تسنیم از پساسیل پلدختر| گلزار شهدای معمولان در آستانه تخریب؛ مسئولان بی توجه به قبور شهدا + تصاویر»، «گلزار شهدای معمولان چند قدم تا تخریب؛ وعده معاون رئیس جمهور عملی نشد+تصاویر»،« ادامه پیگیری تسنیم |وعده دوباره مسئولان برای حل گلزار شهدای معمولان» و... به این مهم پرداخت که خوشبختانه در هشتم شهریورماه و همزمان با هفته دولت

کلنگ ساخت دیواره حفاظتی برای این گلزار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد و اجرای دیوار ساحلی و تغییر مسیر رودخانه در این قسمت آغاز و در حال اجراست.

این در حالی است که خانواده‌های شهدا و مردم معمولان نسبت به نحوه اجرای این پروژه و احداث دیوار ساحلی گلایه مند هستند و می‌گویند که این طرح جلوی ریزش قبور شهدا به رودخانه را نمی‌گیرد و خواستار حل هر چه سریعتر این مشکل پیش از شروع بارش‌های سیل آسا هستند.

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان هفته گذشته در جلسه ستاد بحران شهرستان نسبت به ریزش و تخریب قبور شهدای معمولان هشدار داد و گفت: پیمانکار این پروژه فعالیت خود را از پایه آغاز کرده اما قسمت مهم این پروژه مربوط به قبور مطهر شهداست که با نخستین بارندگی در معرض خطر ریزش ترانشه قرار دارند و انتظار می‌رود جلوگیری از ریزش به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد که اگر این اتفاق بیفتد سبب آبروریزی است.

تثبیت دیواره گلزار شهدای معمولان انجام می‌شود

داریوش حسن نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر، در پاسخ به سوالی در مورد نحوه اجرای دیوار ساحلی گلزار شهدای معمولان و نگرانی خانواده‌های شهدا و مردم معمولان اظهار داشت: دیوار ساحلی بهترین نوع سازه برای دیواره‌های ساحلی رودخانه‌هاست و هیچ گونه آسیبی نمی‌رساند، در روستای مورانی پلدختر و خیلی از مناطق استان جواب داده است، مشاور ذی‌صلاحی برای اجرای دیوار ساحلی گلزار شهدای معمولان گرفته که توانایی و تجربیات مهندسی رودخانه را دارد و مسائل فنی و بحث مهندسی رودخانه در این طرح توسط مشاور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه از 20 میلیارد اعتبار مصوب شده برای دیوار ساحلی معمولان مقداری برای گلزار شهدای این شهر تخصیص دادیم تا پروژه را تکمیل کنیم چون مبلغ قبلی خیلی کم است عنوان کرد:گلزار شهدای معمولان از طریق رودخانه آسیب نمی‌بیند آنچه سبب آسیب به گلزار شهدا می‌شود ریزش دیواره این گلزار است وگرنه با اجرای دایک حفاظتی آب به طرف مقابل و وسط رودخانه هدایت می‌شود و خطر سیلاب را از این قسمت دور می‌کنیم،کار تثبیت دیواره گلزار باقی مانده که در قرارداد جدید که قرار است مبادله کنیم و اسناد آن در حال تهیه توسط مشاور است حتما کار تثبیت دیواره را پیش بینی می‌کنیم تا مشکلی متوجه گلزار شهدا نشود.

امیدواریم مشکل گلزار شهدای معمولان به صورت اساسی رفع تا دغدغه و نگرانی مردم و خانواده‌های شهدا برطرف شود.

چشمان اشک بار پدران و مادران شهدای معمولان/ چرا کسی از تخریب قبور شهدا جلوگیری نمی‌کند+ فیلم 23ماه غبار غفلت مسئولان برگلزار شهدای معمولان؛ قبور شهدا در آستانه تخریب+تصاویر ادامه پیگیری تسنیم| گلزار شهدای ‌معمولان ‌در چند قدمی تخریب قرار دارد‌ / ‌مسئولان ‌مشکل ‌را جدی نگرفته‌اند + تصاویر

انتهای پیام/646/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلزار شهدای معمولان ادامه پیگیری تسنیم اجرای دیوار ساحلی گلزار شهدا قبور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • سنگلج در خطر است!
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم