Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ " رسول قاسمی " رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران  اظهار داشت : واحد ها عملیاتی گشت انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران در غرب تهران فعال بودند که به رفتارهای پسر جوانی که داخل کوچه پرسه می زد مشکوک شدند.

وی افزود : متهم پس از مشاهده گشت پلیس با فریاد های زیاد همدستان خود را که داخل یک خانه در حال سرقت بودند از حضور پلیس متوجه می کند و خودش به سرعت متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در جریان تعقیب و گریز با چاقو به ماموران گشت نیروی انتظامی حمله کرده که ماموران کلانتری با شلیک ۲گلوله به دست و پا متهم را دستگیر می کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران ادامه داد: متهم بلافاصله برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات ابتدایی تیم عملیات کلانتری حاکی از آن بود متهم و همدستانش سارقان سابقه دار و حرفه ای خانه ها در غرب تهران هستند که در این هفته به خانه های زیادی در مرزداران دستبرد زده اند.

سرهنگ قاسمی در پایان با بیان اینکه حال جسمی متهم در بیمارستان مساعد گزارش شده است خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سایر سارقان در دستور کار قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت بیمارستان اخبار حوادث پلیس دستگیری حمله کلانتری غرب تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت و مهراد جم دنیا جهانبخت در اینستاگرام بازیگر سینما و تلویزیون بهاره رهنما قیمت دلار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور