Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کانون مربیان فوتبال ایران بعد از هر چهار هفته از برگزاری لیگ برتر فوتسال اقدام به انتخاب مربی برتر ماه می‌کند. این کانون «محمد کشاورز» سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان را به عنوان مربی برتر لیگ برتر از هفته چهارم تا هشتم انتخاب کرد. 

کشاورز روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کسب این عنوان اظهار داشت: در ابتدا باید از کانون مربیان فوتبال ایران برای این انتخاب تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این عنوان را به همکاران خود در کادر فنی، بازیکنان با معرفت و سخت‌کوش تیم گیتی‌پسند و مدیران و مسوولان این باشگاه که همیشه از تیم حمایت دارند، مدیون هستم. این عنوان متعلق به این افراد است.

وی ادامه داد: کانون مربیان، امسال کار بسیار قشنگی در رشته‌های مختلف فوتبالی انجام دادند و هر ماه مربی برتر هر لیگ را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود مربیان انگیزه بگیرند و دیده شوند. امیدوارم این کار ادامه داشته باشد و در سطوح مختلف نیز انجام شود.  

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص تفاوت زمان بازی با مربیگری گفت: فضای مربیگری و بازی خیلی با یکدیگر تفاوت دارد. به نظر من وقتی که بازی می‌کنید، تمرکزتان فقط به بازی خودتان است اما در مربیگری باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرید. کار با بازیکنانی که خلق و خوی متفاوت دارند، سخت است و مسوولیت بسیار سنگینی دارد. این فضا ۲ مقوله متفاوت است اما بازی کردن لذت بیشتری دارد.

وی افزود: کار سخت مربیگری این است که شما باید تمام بازیکنان و افراد تیم را با سلیقه‌های مختلف، خلق و خوهای متفاوت، افکار و دیدگاه‌های خود همراه کنید که این کار بسیار سخت و در عین حال زمانبری است. 

کشاورز اضافه کرد: در نهایت جا دارد به همه مربیان خسته نباشید بگویم و از کسانی که در این فضا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.  

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز گیتی پسند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز گیتی پسند لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز گیتی پسند مربی برتر گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید