Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس های درون شهری را بیش از 90 درصد اعلام کرد.

غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت بیش از یک سال و نیم از شیوع کرونا در کشور گفت: طی این مدت همواره حفظ سلامت رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل درون شهری در اولویت کار ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری شش اکپ ضدعفونی به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه اختصاص پیدا کرد و ضدعفونی خودروها بصورت رایگان انجام می شد.

شهبازی تصریح کرد: همچنین جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی طی این مدت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس ادامه داشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از توقیف 475 دستگاه اتوبوس و تاکسی در ایام شیوع کرونا به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت از 3600 راننده تعهد مبنی بر رعایت پروتکل ها اخذ شده است.

شهبازی با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت پروتکل های بهداشتی در میان رانندگان اتوبوس و تاکسی گفت: خوشبختانه بیش از 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند و عمده گرفتاری های ما در این زمینه بحث مسافران است.

وی افزود: انتظار هست که مردم برای حفظ سلامت خودشان هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما ماسک زده و رعایت فاصله را داشته باشند.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در حال حاضر 10 هزار دستگاه تاکسی، آژانس تاکسی تلفنی و اتوبوس در شهر کرمانشاه فعال  هستند.

شهبازی از مردم خواست هرگونه تخلف در ناوگان حمل و نقل عمومی را با شماره 133 در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا شهرداري حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند