Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@23:18:11 GMT

اعضای هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۷۱۶۹

اعضای هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی خانه موسیقی ایران ۲۳ آبانماه با حضور اعضای هیئت مدیره کانون‌های ۱۰ گانه جهت انتخابات هیئت مدیره و بازرس خانه موسیقی در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل)، آذر هاشمی (بازرس قبلی) گزارش‌های خود را از فعالیت‌های دوره قبلی هیات مدیره خانه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تقی ضرابی (رئیس هیئت مدیره قبلی خانه موسیقی)، در جایگاه حاضر شد و استعفای هیات مدیره دوره پیش را اعلام کرد. در ادامه هیئت رئیسه مجمع جهت اداره جلسه و برگزاری انتخابات تشکیل گردید.

کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره خانه موسیقی به ترتیب حروف الفبا علیرضا آزادگان مهر، هنگامه اخوان، حمیدرضا اردلان، داریوش پیرنیاکان، محسن رجب‌پور، امیرعباس ستایشگر، مسعود شعاری، امیرپدرام طاهریان، زیداله طلوعی، حمیدرضا عاطفی، محمدجلیل عندلیبی، هادی منتظری و کاندیداهای بازرسی خسرو بهرامی، علی عزیزی و آذر هاشمی اعلام شدند.

در ادامه هریک از کاندیداها به معرفی خود و برنامه‌هایشان برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی خانه موسیقی پرداختند و سپس رای‌گیری آغاز شد.

پس از شمارش آراء، داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، هنگامه اخوان، محسن رجب پور، زید الله طلوعی و مسعود شعاری به عنوان اعضای هیات مدیره خانه موسیقی ایران و امیرعباس ستایشگر (علی البدل اول) و علیرضا آزادگان مهر (علی البدل دوم) انتخاب شدند.

همچنین آذر هاشمی به عنوان بازرس اصلی هیات مدیره و خسرو بهرامی (بازرس علی البدل) انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت مدیره هنرمندان اعضای هیات مدیره خانه موسیقی حمیدرضا نوربخش خانه موسیقی هیات مدیره هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید آبی

  پیش‌بینی رسانه‌ها این بود علی خطیر، مدیرعامل استقلال بعد از واگذاری باشگاه، به‌صورت رسمی از کار برکنار شود اما هلدینگ تصمیم گرفت او را حفظ کند. سردار احمد شهریاری،مدیرعامل سابق باشگاه صبا‌باتری که موفق شد این تیم را به لیگ قهرمانان آسیا ببرد و همچنین قهرمانی جام‌حذفی و سوپرجام را به‌دست بیاورد، به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس، امور باشگاه را به‌دست گرفته است. ظرف چند روز گذشته اتفاقات زیادی دراستقلال رخ داده است. علی خطیر و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه دوباردرجلسه مشترک با هلدینگ حاضر شده‌اند که خروجی زیادی داشته و به نوعی فعالیت‌های مدیرعامل را محدودتر کرده است. 
 
جلسه اول
در جلسه اول اتفاق عجیب و غریبی رخ نداد و فقط شهریاری به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار باشگاه به اعضا معرفی شد. قرار است او ظرف یک هفته آینده به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره معرفی شود. همچنان، تغییراتی در هیات‌مدیره صورت خواهد گرفت، ولی هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌اند. در آن جلسه مقرر شد علی خطیر به‌عنوان مدیرعامل همچنان به فعالیت خود ادامه دهد، ولی زیر نظر هلدینگ. از او خواسته شد تا فهرستی از دریافتی بازیکنان را در اختیارشان قرار دهد که این کار ظرف چند روز انجام شد.
 
جلسه دوم
جلسه دوم اما متفاوت‌تر بود. بعد از بررسی فهرست دریافتی بازیکنان، مشخص شد درصد پرداختی‌ها متغیر بوده. مثلا بازیکنی ۳۵‌درصد دریافت کرده و بازیکنی ۴۰‌درصد! این مسأله در یک دهه اخیر از علل اصلی ناکامی استقلال بوده است. 
در دوره‌ای مهدی رحمتی صددرصد پولش را می‌گرفت و بعضی بازیکنان فقط ۵۰‌درصد یا برای خسرو حیدری هم این اتفاق رخ داده بود. مدیران استقلال ازجمله علی فتح‌ا...‌زاده از این ترفند برای روحیه دادن به بازیکنان نامی استفاده می‌کردند اما خبر نداشتند چنین اقدامی می‌تواند خانمانسوز باشد. 
در چند فصل به‌دلیل درصدهای متغیر بین بازیکنان بحث به‌وجود آمد و حتی استقلال قهرمانی را از دست داد. در فصل جاری نیز علی خطیر گویا از همین ترفند استفاده کرد. یک منبع آگاه در استقلال می‌گوید: «وقتی فهرست را گرفتند، گفتند چرا درصدها متغیر است؟ انتقاداتی شد. از این به‌بعد دیگر شاهد چنین موضوعی در استقلال نخواهیم بود.» 
موضوع دیگری که درباره آن بحث شد حوزه اختیارات علی خطیر بود. هلدینگ با این شرط تصمیم گرفته خطیر را حفظ کند که مثل گذشته عامل اصلی تمام تصمیمات نباشد. در فصل جاری هیات‌مدیره استقلال با تفویض اختیار به خطیر، همه چیز را به او سپرد. مدیرعامل نیز برحسب تصمیمات خود، برای باشگاه سیاست تعیین کرد یا افرادی را آورد یا برکنار کرد. از این به‌بعد هلدینگ روی این مسأله نظارت دقیق خواهد داشت و در واقع خطیر باید از هیات‌مدیره حکم داشته باشد. همچنین در بحث‌های مالی نظارت دقیق صورت می‌گیرد.  به‌طور مثال قبل از بازی با تراکتور ۱۵‌درصد قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت شد که این مسأله مستقیم با پیگیری احمد شهریاری صورت گرفت. این در حالی است که خطیر درخواست ۸۰ میلیارد تومان داده بود.  هلدینگ با این تصور که شاید دوباره درصدها متغیر واریز شود، از این کار سر باز زد و مستقیما وارد میدان شد. 

نکو در آرامش
خبرهای تکمیلی‌تر ازاستقلال، حکایت از آن دارد که هلدینگ خلیج‌فارس تعامل خوبی با جواد نکونام دارد. گویا در جلسه دوم هیات‌مدیره نیز بر این مسأله تاکید می‌شود که این مربی و بازیکنانش باید در آرامش کامل کار خود را جلو ببرند و هیچ حاشیه‌ای مانع کارشان نشود. در ماه‌های گذشته نکونام مجبور بود بارها با این حواشی سر‌و‌کله بزند و حتی در مصاحبه‌ای گفت: «بعضی رسانه‌ها برای‌شان تیترهای سفارشی می‌زنند.» این کنایه نکونام حالا اثر خود را نشان داده و قرار است در آرامش کار خود را جلو ببرد. در راستای همین سیاست بود که پول بازیکنان و کادر فنی هم دیروز پرداخت شد تا این آرامش بیشتر حکمفرما شود.

دیگر خبرها

  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • فصل جدید آبی
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند