Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی آریان سرپرست کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تغییر رنگ بندی و انجام واکسیناسیون دوباره تعداد اعضای کتابخانه‌های استان رو به افزایش است گفت: در حوزه کتابخانه‌های روستایی نیز حرکات خوبی انجام شده است، بطوریکه کتابخانه ارکان و گریوان به مرحله بهره برداری رسید و ساخت کتابخانه قلعه خان نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ آغاز شد

آریان با اشاره به اینکه پنج شاخص اصلی در ارتباط با کتابخانه‌های استان وجود دارد، ادامه داد: شاخص کتابخانه‌های عمومی استان به ازای هر ۲۵ هزار نفر ۲.۶ کتابخانه است.

او در ارتباط با پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌های استان بیان کرد: کتابخانه اسفراین با مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر زیربنا امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی به بهره برداری از کتابخانه گلستان شهر بجنورد تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا به منظور خدمات رسانی به اعضا، طرح پیک کتاب انجام شد و افراد با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیام می‌توانستند کتاب مورد نظر خود را جلوی در منزل دریافت کنند.

انتهای پیام/ ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان