Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه شهید رجایی در 7 ماهه ی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 5 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرهور در این باره اظهار کرد: در 7ماهه سال جاری، آمادگی این نیروگاه با رقم 7 میلیارد و 984میلیون و 293 هزار  و 442 کیلووات ساعت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 5 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهور افزود: این میزان رشد آمادگی تولید، درحالی است که علی رغم گذشت 3 دهه از زمان بهره برداری واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه با آمادگی تولید سالانه دوازده میلیارد کیلووات ساعت و در شرایط خاص تا سیزده و نیم میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، همچنان بر مدار تولید قرار دارد.

نیروگاه شهید رجایی با توان نامی 2040 مگاوات،  4 درصد از سهم انرژی تحویلی به شبکه سراسری برق را به خود اختصاص داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروگاه شهید رجایی قزوین نیروگاه شهید رجایی آمادگی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین